Væren Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Jeg ønsker å laste ned / brenne ut en en episode av et program på NRK sine hjemmesider. Lar dette seg gjøre - og hvordan går man i så fall fram?
Nala Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Dessverre. Du kan nok ikke laste ned fra NRKs nett-tv. http://www.nrk.no/informasjon/hjelp/3157378.html Synd. Skulle gjerne lastet ned en del selv, ja
Væren Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2005 Det ante meg, Nala... Det er nok sikkert gode grunner til det, både sikkerhetsmessig og mht opphavsretten til opptakene, men det var altså noe jeg hadde så fryktelig lyst til å ha selv... Takk for svar, i alle fall!
Cronos Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Vel, før kunne man bruke WMRecorder. Men sist jeg prøvde, så funket det ikke. Mulig de har gjort om teknologien litt. Men en god del av det som finnes der, finnes jo også ute på p2p-nettverkene.
Gjest Bride to be Skrevet 13. juli 2005 #5 Skrevet 13. juli 2005 Ring NRK Fjernsynsarkivet og spør om det er mulig å få kjøpt et opptak... vet at det har vært mulig tidligere... Lykke til Bride to be
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #6 Skrevet 13. juli 2005 Du trenger et program som legger seg mellom mediaplayer og internett og lagrer det som er på vei inn i media-player. Søk etter 'stream recorders' på nettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå