Gjest E-rose Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Jeg skal omskolere meg til førskolelærer og i den forbindelse lurer jeg på hva en førskolelærer lønn begynner på? Og hva den kan øke til...Er det noen som jobber innen andre områder enn barnehage? Feks barnevern? Skole? Hva slags vidreutdannelse tok du? Ønsker svar på disse spørsmålene og generelt innspill om dette yrket etc.
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Begynnerlønn kommunalt: 250.000 Topp etter 10 år: 293.000
Væren Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har topplønn og tjener sånn ca 300.000 i året, ansatt i privat barnehage og medlem av PBL (Private Barnehagers Landsforbund).
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har topplønn og tjener sånn ca 300.000 i året, ansatt i privat barnehage og medlem av PBL (Private Barnehagers Landsforbund). Jasså, sier du det du.... på tide med et jobbskifte for meg kanskje
Væren Skrevet 3. juli 2005 #5 Skrevet 3. juli 2005 Hehe, skal si fra hvis det blir ledig stilling hos oss! Hadde vært moro det! (Litt lang vei til jobb, men skitt la gå!) Men helt seriøst; PBL ligger over i hvert fall de kommunale, så vidt jeg vet!
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #6 Skrevet 3. juli 2005 Ja, de bygger masse her i byen da............... en tanke å ha i hodet når det legges ut annonser........... Kanskje jeg skal gå over i det private igjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå