Gå til innhold

Date 2 stk samtidig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er en jente i starten av 20-årene. Jeg har datet en fyr over en lengre periode og det såg ut som vi skulle bli kjærester (jeg utviklet hvertfall veldig sterke følelser), men så trakk han seg vekk en del uker. Han har kontaktet meg igjen nå og vil fortsette å møtes, og jeg vil jo også det selvfølgelig. Men jeg vil ha han som kjæreste, men jeg er vant til å være den som "vil mest", og er redd for å ta opp samtalen om å definere oss som kjærester. Vi har møttes 1 gang nå etter han tok kontakt. Synes dere at jeg bør ta det opp, eller la han styre tempoet og ta opp temaet?

Sist helg møtte jeg en annen fyr (ville date igjen for å komme litt over han første) og jeg har jo ikke følelser for han enda, men liker han veldig godt. Vi har møttes 1 gang før, og skal møtes igjen idag.

Det er spesielt det med sex som gjør jeg er usikker. Hvis jeg møter nr 2 en del ganger er det jo naturlig å ha sex... Men da føler jeg at jeg på en måte er utro med nr 1, selv om vi ikke er offisiellt kjærester. Jeg føler ikke det er slemt gjort mot nr 2, fordi han har selv tenkt på å flytte til utlandet i løpet av neste år (eller familien har fritidsbolig i utlandet og han jobber på PC og vær der i vinterhalvåret)...

Kanskje det å date begge 2 gjør at jeg ikke blir skikkelig avhengig av fyr nr 1?

Hva synes dere?

Anonymkode: 5af28...853

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem begge og jobb med deg selv så du får mer trygghet og ro. Så kanskje kan du date en du LIKER og derfor dater, ikke date for å finne alle du kan like. 

Anonymkode: b0a9b...57a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at fyr nr 2 er en kjekk mann og jeg liker veldig godt personligheten hans, og føler det kanskje er litt dumt å kutte han ut pga "eksen" har kontaktet meg igjen, og jeg enda ikke vet om han er seriøs denne gangen.

ts

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glem begge og jobb med deg selv så du får mer trygghet og ro. Så kanskje kan du date en du LIKER og derfor dater, ikke date for å finne alle du kan like. 

Anonymkode: b0a9b...57a

Jeg har sterke følelser for fyr nr 1 og liker godt nr 2. Jeg vil ikke vær i et forhold bare for å vær i et forhold. Siste forholdet jeg hadde ble avsluttet for over 3 år siden så har vært ganske mye alene altså.  

AnonymBruker
Skrevet

Du må selvfølgelig snakke med nr 1 - fortelle han at du føler han er usikker OG at du liker han godt, MEN at du trenger noen som er all-in, og at du derfor vil backe litt ut (da dater du nr.2) og om du fremdeles er singel når han har funnet ut hvor han står kan han ta kontakt igjen.

Anonymkode: 96d78...38d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du ok med at nr 1 og nr 2 også har en annen jente de dater parallelt med deg?

Hvis nei, hvorfor skal det gjelde andre regler for deg?

Anonymkode: bd380...804

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 kommer til å såre deg igjen, glem han

Anonymkode: b222f...284

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde snakke med 1 og høre hvor seriøs han er da? Få klarnet opp i usikkerheten. Selv om du synes han virker usikker, er det ikke sikkert han selv føler seg usikker. Og hvem vet, kanskje noe positivt hadde kommet ut av en sånn samtale.

Anonymkode: 9c217...754

• Liker 2
Skrevet

Burde holde med en i gangen men menn holder jo på sånn de og. Holder damer på gress mens de sjekker andre muligheter. 

• Liker 2
Skrevet

Tror egentlig mannfolk trenger en tenkepause. «Vil jeg dette? Er dette dama mi?» Så kommer de tilbake om de bestemmer seg for deg.😀

Tipper det samme skjer med nr.2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke spurt nr 1 om kjæreste status. Jeg hadde truffet han, men spurt han hva som er grunnen til at han trakk seg bort. Hadde ikke hatt sex igjen med det første heller. Jeg mener, han kan ikke trekke seg bort i flere uker for så å komme tilbake og forvente du skal være "klar som et egg". 

Kunne absolutt truffet nr 2 igjen. 

Ta det litt i rolig tempo. Tenk mer på hva du vil.. enn hva nr 1.. Og 2 vil. Kanskje er det en nr 3 der ute også...

Anonymkode: ee0e0...d61

Skrevet
På 19.6.2020 den 7.27, Bente1234 skrev:

Burde holde med en i gangen men menn holder jo på sånn de og. Holder damer på gress mens de sjekker andre muligheter. 

Menn holder ikke på slik nei! Noen menn gjør dette, men det gjør sannelig mange kvinner også! Har selv opplevd dette for en del år siden, kvinner som datet flere samtidig som de datet meg :) Og klarte å prestere å sende feil meldinger til feil date. Snakk om å drite seg ut :) Oppdager jeg at en kvinne dater andre samtidig som hun dater meg? Det er over og ut på sekundet, uten noen forklaringer eller videre kontakt. Over og ut! Ingenting er mer turn off en akkurat det. Når en ikke klarer å date en om gangen de ukene eller få måneder dette tar? Det er ikke et emne for noe fast forhold uansett. De bommer totalt på et av de viktige kravene som jeg har iallefall, ærlighet og samme verdier.

• Liker 1
Skrevet
På 19.6.2020 den 7.44, Nåleputa skrev:

Tror egentlig mannfolk trenger en tenkepause. «Vil jeg dette? Er dette dama mi?» Så kommer de tilbake om de bestemmer seg for deg.😀

Tipper det samme skjer med nr.2

Tenkepause? For å innlede et forhold med eksklusivitet? Altså eneste kravet man står ovenfor er at i denne perioden så skal man ikke knulle andre! Om man trenger en tenkepause over dette er man dum som en gullfisk, og er totalt uegnet som et emne for et varig forhold. Det er ikke akkurat det at man skal stille seg opp på en krakk, og be noen spenne den vekk man er stilt ovenfor.

Menn som trenger tenkepause over dette med å gå inn i et forhold med eksklusivitet er bare ikke interessert nok. Så enkelt er det, men lurer andre kvinner til disse "tenkepausene" de trenger og som de bruker til å høvle over noen flere og håper på at de treffer noen bedre, men trenger en ku på gressing i tilfellet det ikke går. En del kvinner er slik også, så tenkepause er det samme som å si "Jeg er ikke så interessert i deg", vil prøve å finne meg noen bedre, men lykkes jeg ikke så kan jeg kanskje bruke deg som madrass en tid fremover :) 

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Vil du i et seriøst forhold med en av de så dater du kun den personen du vil i seriøst forhold med. Ikke rote det til med å date flere. Vil du ikke i et seriøst forhold så kan du holde på med begge👌🏻men si i fra at du ikke er ute etter noe seriøst.

Skrevet
1 time siden, Antiviruset skrev:

Menn holder ikke på slik nei! Noen menn gjør dette, men det gjør sannelig mange kvinner også! Har selv opplevd dette for en del år siden, kvinner som datet flere samtidig som de datet meg :) Og klarte å prestere å sende feil meldinger til feil date. Snakk om å drite seg ut :) Oppdager jeg at en kvinne dater andre samtidig som hun dater meg? Det er over og ut på sekundet, uten noen forklaringer eller videre kontakt. Over og ut! Ingenting er mer turn off en akkurat det. Når en ikke klarer å date en om gangen de ukene eller få måneder dette tar? Det er ikke et emne for noe fast forhold uansett. De bommer totalt på et av de viktige kravene som jeg har iallefall, ærlighet og samme verdier.

Enig i det er det noen man vil prøve å bli kjent med så burde det prioriteres  legge bort alt annet inntil videre. Men Internett har gjort til at mange ikke klarer å la være fordi det er så sable lettvindt alt😊

Skrevet
1 time siden, Antiviruset skrev:

Tenkepause? For å innlede et forhold med eksklusivitet? Altså eneste kravet man står ovenfor er at i denne perioden så skal man ikke knulle andre! Om man trenger en tenkepause over dette er man dum som en gullfisk, og er totalt uegnet som et emne for et varig forhold. Det er ikke akkurat det at man skal stille seg opp på en krakk, og be noen spenne den vekk man er stilt ovenfor.

Menn som trenger tenkepause over dette med å gå inn i et forhold med eksklusivitet er bare ikke interessert nok. Så enkelt er det, men lurer andre kvinner til disse "tenkepausene" de trenger og som de bruker til å høvle over noen flere og håper på at de treffer noen bedre, men trenger en ku på gressing i tilfellet det ikke går. En del kvinner er slik også, så tenkepause er det samme som å si "Jeg er ikke så interessert i deg", vil prøve å finne meg noen bedre, men lykkes jeg ikke så kan jeg kanskje bruke deg som madrass en tid fremover :) 

Huff høres så fælt men det er ofte sånn d er da🙈

Skrevet (endret)
På 18.6.2020 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en jente i starten av 20-årene. Jeg har datet en fyr over en lengre periode og det såg ut som vi skulle bli kjærester (jeg utviklet hvertfall veldig sterke følelser), men så trakk han seg vekk en del uker. Han har kontaktet meg igjen nå og vil fortsette å møtes, og jeg vil jo også det selvfølgelig. Men jeg vil ha han som kjæreste, men jeg er vant til å være den som "vil mest", og er redd for å ta opp samtalen om å definere oss som kjærester. Vi har møttes 1 gang nå etter han tok kontakt. Synes dere at jeg bør ta det opp, eller la han styre tempoet og ta opp temaet?

Sist helg møtte jeg en annen fyr (ville date igjen for å komme litt over han første) og jeg har jo ikke følelser for han enda, men liker han veldig godt. Vi har møttes 1 gang før, og skal møtes igjen idag.

Det er spesielt det med sex som gjør jeg er usikker. Hvis jeg møter nr 2 en del ganger er det jo naturlig å ha sex... Men da føler jeg at jeg på en måte er utro med nr 1, selv om vi ikke er offisiellt kjærester. Jeg føler ikke det er slemt gjort mot nr 2, fordi han har selv tenkt på å flytte til utlandet i løpet av neste år (eller familien har fritidsbolig i utlandet og han jobber på PC og vær der i vinterhalvåret)...

Kanskje det å date begge 2 gjør at jeg ikke blir skikkelig avhengig av fyr nr 1?

Hva synes dere?

hvorfor driver du å møter nr 2 når du holder på med nr 1 ? shady as fuck

du virker liksom ikke helt interessert i nr 1 når du driver å dater andre, syns du skal holde deg singel jeg når du absolutt skal ha backup kuk. Det er jo typisk kvinner

Endret av Killa8580
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Killa8580 skrev:

hvorfor driver du å møter nr 2 når du holder på med nr 1 ? shady as fuck

du virker liksom ikke helt interessert i nr 1 når du driver å dater andre, syns du skal holde deg singel jeg når du absolutt skal ha backup kuk. Det er jo typisk kvinner

Skal hun drive å vente på han første da? Syns det er helt greit å prøve å gå videre fra han første når han ikke klarer å bestemme seg.

Anonymkode: bbe92...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...