AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg ser så mange som løper omkring i singlet, sportsbh, eller rett og slett i baris. Hvordan får de det til uten å få "brannsår" på innsiden av overarmene? Når jeg løper i noe annet enn t-skjorte, gnisser området på innsiden av overarmen, rett under armhulen, mot huden på overkroppen, og jeg blir kjempesår. Ender opp med å løpe som en tulling med overarmene godt ut fra overkroppen.. Er det kroppen min som er rar, eller er det noen som har noen tips til hva som gjør at jeg har det sånn? Anonymkode: c1fda...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Presser du armen inn når du løper? Jeg klarer ikke å se for meg hvordan man klarer å få brannsår der.. Anonymkode: f47f7...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 18. juni 2020 #3 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Presser du armen inn når du løper? Jeg klarer ikke å se for meg hvordan man klarer å få brannsår der.. Anonymkode: f47f7...b8c Jeg holder armene langs kroppen, som man skal. Jeg presser dem ikke inn, nei, men holder dem sånn at armene går rett fremover og bakover, og sånn at armene ikke begynner å krysse foran på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Del Skrevet 18. juni 2020 Klarer heller ikke å se for meg hvordan man får brannsår der. Du kan jo prøve noen av lårgnissetipsene som deo eller talkumpudder på området der det gnisser. Anonymkode: cfca2...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 18. juni 2020 #5 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg får det forøvrig når jeg går også, om jeg går langt, så det er ikke typisk løpebevegelsen. Jeg har mye muskler i øvre rygg, kan det være de som gnisser på meg, da? Jeg har helt "normal" pendling med armene, og i følge forståsegpåere som har sett meg løpe, bra armteknikk der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 Noen mennesker gnisser mer enn andre Jeg har aldri hatt det problemet, men jeg har heller ikke problemer med sår mellom lårene. Les om hva de som har problemer med lår som gnisser gjør, kanskje du får noen gode tips? Anonymkode: 26a1e...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Del Skrevet 18. juni 2020 jeg smører vaselin der jeg vet det blir gnissing. Anonymkode: da4a6...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har også mye muskler i ryggen, tydelig V-taper, og har ikke dette problemet. Synes det høres ut som du har overdreven armsving, kanskje i kombinasjon med at du holder armene for mye inn mot kroppen? Men det blir jo umulig for oss andre å vite, uten å ha sett deg. Anonymkode: e32cf...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Del Skrevet 18. juni 2020 Løp med T-skjorte da vel? Trenger jo ikke lage problemer heller.. Har aldri opplevd gnissing, men har uansett ikke tenkt til å løpe ute i sports-bh... Anonymkode: f0a88...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 18. juni 2020 #10 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg kjenner en del med ganske så mye muskler både her og der men aldri vært borti at det gnisser der, mellom låra er noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #11 Del Skrevet 19. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Løp med T-skjorte da vel? Trenger jo ikke lage problemer heller.. Har aldri opplevd gnissing, men har uansett ikke tenkt til å løpe ute i sports-bh... Anonymkode: f0a88...d06 Jeg har problemer med å finne t-skjorter som passer over skuldrene, derfor mye mer praktisk å kunne bruke singlet... jeg har ikke tenkt å løpe i sportsbh for å deilige meg. Anonymkode: c1fda...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #12 Del Skrevet 19. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har problemer med å finne t-skjorter som passer over skuldrene, derfor mye mer praktisk å kunne bruke singlet... jeg har ikke tenkt å løpe i sportsbh for å deilige meg. Anonymkode: c1fda...fe5 Bare å kjøpe stor nok T-skjorte det. Alt trenger ikke være åletrangt over mage og bryst vet du. Anonymkode: f0a88...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #13 Del Skrevet 19. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å kjøpe stor nok T-skjorte det. Alt trenger ikke være åletrangt over mage og bryst vet du. Anonymkode: f0a88...d06 Nå er ikke spørsmålet mitt om t-skjorter.. men om friksjonsproblemer. Jeg VET at jeg kan ta på meg noe annet, men jeg liker altså å ha det litt luftig når det er så varmt.. Anonymkode: c1fda...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå