Gå til innhold

En i familien døde. Fikk vite det 5 dager dødsfallet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En litt uti familien døde på torsdag og jeg fikk vite det på tirsdag. Alle i familien har visst det siden han døde. Dette er snakk om min pappa sin tante. Jeg har ikke snakket med tanta på noen år, men jeg vil jo være der for pappa og jeg hadde et godt forhold til hun da jeg var yngre. Det er jo min familie også, selvom vi ikke har hatt så mye kontakt. Nå ska jeg ikke la det handle om meg. Skulle bare ønske at jeg kunne vært inne på banen tidligere å vært der for den delen av familien med en gang, ikke bare pappa, men også søskna hans. Det er jo nært familiemedlem av de. 

Værst er det for fetteren til pappa, da han ikke har søsken og nå foreldra har gått bort. Han er riktig nok godt voksen, og han var gammel. Men det er jo trist uansett. 

Anonymkode: b4193...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt lignende med flere i familien. Da min fars onkel gikk bort, fikk jeg ikke høre det før en måned etter. Det var noe spesielt.

Anonymkode: 75e68...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En litt uti familien døde på torsdag og jeg fikk vite det på tirsdag. Alle i familien har visst det siden hun døde. Dette er snakk om min pappa sin tante. Jeg har ikke snakket med tanta på noen år, men jeg vil jo være der for pappa og jeg hadde et godt forhold til hun da jeg var yngre. Det er jo min familie også, selvom vi ikke har hatt så mye kontakt. Nå ska jeg ikke la det handle om meg. Skulle bare ønske at jeg kunne vært inne på banen tidligere å vært der for den delen av familien med en gang, ikke bare pappa, men også søskna hans. Det er jo nært familiemedlem av de. 

Værst er det for fetteren til pappa, da han ikke har søsken og nå foreldra har gått bort. Han er riktig nok godt voksen, og han var gammel. Men det er jo trist uansett. 

Anonymkode: b4193...2a2

Mente naturligvis hun... 

Anonymkode: b4193...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så merkelig om dere ikke hadde kontakt? 

Anonymkode: 647d9...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så merkelig om dere ikke hadde kontakt? 

Anonymkode: 647d9...2ff

Greit nok at de ikke hadde kontakt, men hun var jo en del av familien hennes, og hun nevnte at de hadde et nært forhold til hverandre da hun var liten, så jeg synes at det er rart at de ikke informerte henne om det før flere dager etterpå...

Endret av Banankaka04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egne Facebook-sider som er private for slekta på hver våre sider. Kanskje du kan ta initiativ til å lage slike hos deg? Ikke alle nyheter bør man få via skjermen første gang man får dem, men det kan være bra for å holde seg oppdatert.

Anonymkode: 892fc...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...