Gjest Inverto Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 Noen andre som kan si det samme om seg selv? Jeg er Norsk, men likevel sliter jeg med å formulere meg på Norsk, beskrive følelser og forklare detaljer. Fuck that. Dette er sikkert et resultat av at jeg har arbeidet med så mange utenlandske i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Kan vel begge deler like godt, heldigvis. Anonymkode: aca67...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Del Skrevet 22. juni 2020 Har hørt flere norske si det samme om seg selv, men synes sjelden det virker reelt når man hører de snakke 🙄 tror det er noe folk innbiller seg. Sjelden man generelt sett uttrykker seg bedre på et andrespråk. Men selvsagt hvis det er noe man kun er vant til å snakke om på et andrespråk, som for eksempel hvis du utfører en spesiell jobb og kun er vant til å bruke engelske utrykk om «Jobbting» så snakker man jo kanskje bedre om akkurat dette. Anonymkode: 0d2ad...a63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Del Skrevet 23. juni 2020 Nordmenn bruker jo ofte engelske uttrykk feil. 🙄 Anonymkode: 390b5...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. juni 2020 #5 Del Skrevet 25. juni 2020 På 22.6.2020 den 4.49, AnonymBruker skrev: Har hørt flere norske si det samme om seg selv, men synes sjelden det virker reelt når man hører de snakke 🙄 tror det er noe folk innbiller seg. Sjelden man generelt sett uttrykker seg bedre på et andrespråk. Men selvsagt hvis det er noe man kun er vant til å snakke om på et andrespråk, som for eksempel hvis du utfører en spesiell jobb og kun er vant til å bruke engelske utrykk om «Jobbting» så snakker man jo kanskje bedre om akkurat dette. Anonymkode: 0d2ad...a63 Skulle til å skrive noe lignende. Veldig få, om noen, snakker et andrespråk bedre enn morsmålet. Bruker man engelsk i jobbsammenheng kan man ha bedre ordforråd på engelsk om akkurat jobbrelaterte ting, men ellers snakker nok alle morsmålet sitt best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Del Skrevet 25. juni 2020 Siden vi er i språkforumet, så skrives både norsk og engelsk med liten bokstav. Selv har jeg faktisk begynt å drømme og tenke på engelsk. Anonymkode: 7de7a...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå