AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #21 Skrevet 19. juni 2020 På 17.6.2020 den 23.53, 3lis3 skrev: Finnes ikke dumme spørsmål om det. Noen menn liker å komme utover hele ansiktet, mens andre liker best at alt havner i munnen. Hvis planen er å ta alt i munnen, pleier jeg suge gjennom hele orgasmen hans. Stopper ikke opp. Og så har du noen valg: 1. Svelg underveis. (Litt kjedelig) 2. Hvis han at du har spermen i munnen før du gurgler litt og så svelger. 3. Spar det i munnen og kyss han, sånn at dere deler på spermen. Mange menn synes det er svart sexy selv. Tror alle men. Har smakt på sin egen sperm, så jeg tror ikke de har noe imot det. Men det overrasker. Jeg ELSKER å suge pikk og svelger alltid, men det her er så fuckings nasty at jeg vil kaste opp bare jeg tenker på det. Ikke for alle, og jeg tror trådstarter at du ikke skal prøve deg på dette første gangen du suger og svelger. Det er ikke alle menn som liker det heller..... Min erfaring er at de fleste liker at du fortsetter å suge, men ikke endre intensitet. Da er det bedre å runke fortere med hånda om du bruker den i tillegg. Svelg underveis. Jeg bruker å samle opp i munnen og svelge etterpå, det funker for meg. Anonymkode: dc056...542 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #22 Skrevet 19. juni 2020 Som jeg skrev i nest siste innlegg så har jeg blitt nyskjerrig på å smake / svelge egen sperm etter at dama stort sett gjør dette nå jeg kommer. Hva mener dere damer, er det turn off?? Eller er det greit / opphissende? Føler at det kanskje blir litt rart å si at jeg også svelger min egen sæd. Hvis jeg forteller henne at jeg har drukket egen sæd så åpner jeg kanskje for at vi kan dele på Godsakene etter at jeg gir henne min ladning neste gang. Hvordan ville dere damer reagert om typen sa at han blir opphisset av å svelge egen ladning? Anonymkode: 801a3...b69
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #23 Skrevet 19. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at de fleste liker at du fortsetter å suge, men ikke endre intensitet. Da er det bedre å runke fortere med hånda om du bruker den i tillegg. Svelg underveis. Jeg bruker å samle opp i munnen og svelge etterpå, det funker for meg. Bra. Det aller viktigste er at du koser i Ikke såå viktig at du skal gjøre det helt som han synes er aller best, og kansje så vet han ikke hvor godt du kan gjøre det😊. Anonymkode: 97e3e...4bf
3lis3 Skrevet 20. juni 2020 #24 Skrevet 20. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ELSKER å suge pikk og svelger alltid, men det her er så fuckings nasty at jeg vil kaste opp bare jeg tenker på det. Ikke for alle, og jeg tror trådstarter at du ikke skal prøve deg på dette første gangen du suger og svelger. Det er ikke alle menn som liker det heller..... Min erfaring er at de fleste liker at du fortsetter å suge, men ikke endre intensitet. Da er det bedre å runke fortere med hånda om du bruker den i tillegg. Svelg underveis. Jeg bruker å samle opp i munnen og svelge etterpå, det funker for meg. Anonymkode: dc056...542 Hvorfor skal det være nasty å dele det med mannen igjen etterpå? Er det mer ekkelt at en mann svelger sin egen sæd enn at vi jenter gjør det?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #25 Skrevet 20. juni 2020 Sug og svelg, god helg😉😂😂😂😂 Anonymkode: 8e45d...acb 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #26 Skrevet 20. juni 2020 6 timer siden, 3lis3 skrev: Hvorfor skal det være nasty å dele det med mannen igjen etterpå? Er det mer ekkelt at en mann svelger sin egen sæd enn at vi jenter gjør det? Sant det du sier kvinner svelger mannens sæd hvorfor kan ikke vi svelge egen sæd også, er jo tross alt mitt kan dele med dama også. Mange menn kliner med dama etter at hun har hatt sæd I munnen. Jeg mener det er viktig å gjøre noe nytt så lenge en finner det opphissende. Blir dobbelt effekt kåt av runk og for så å svelge det igjen. Snakk om ferskvare😋 Anonymkode: 801a3...b69 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #27 Skrevet 20. juni 2020 Jeg svelger alltid når intensjonen med bj er at han skal komme. Svelger hver dråpene og slikker rundt når alt er ute. Anonymkode: b45f0...cad 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #28 Skrevet 20. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svelger alltid når intensjonen med bj er at han skal komme. Svelger hver dråpene og slikker rundt når alt er ute. Anonymkode: b45f0...cad Elsker å pumpe hele orgasmen i munn på damer. Etter at dama har sugd meg tom er kukkhodet ekstra følsomt. Digger å se sæden i munn på damer sykt opphissende. Skulle jeg valgt mellom to identiske damer hvor den ene forskjellen er at hun ene svelger så er valget lett, blir hun som nyter en god ladning med manndom i munn😘 Anonymkode: 801a3...b69 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #29 Skrevet 20. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker å pumpe hele orgasmen i munn på damer. Etter at dama har sugd meg tom er kukkhodet ekstra følsomt. Digger å se sæden i munn på damer sykt opphissende. Skulle jeg valgt mellom to identiske damer hvor den ene forskjellen er at hun ene svelger så er valget lett, blir hun som nyter en god ladning med manndom i munn😘 Anonymkode: 801a3...b69 Hvis du har ei så er råflott som ikke svelger og ei skikkelig såkalt «burugle» som svelger.. hvem hadde du valgt da??? Anonymkode: 8e45d...acb 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #30 Skrevet 20. juni 2020 Poenget er at det er rått med damer som svelger. De får en ekstra stjerne i boka. Ikke akkurat minus når de svelger. Anonymkode: 801a3...b69 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #31 Skrevet 20. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at det er rått med damer som svelger. De får en ekstra stjerne i boka. Ikke akkurat minus når de svelger. Anonymkode: 801a3...b69 Er det ikke så mange som gjør det? Jeg er glad i å suge og svelge ser jeg som en naturlig del av det da. Helt fantastisk å se nytelsen i ansiktet hans hele veien👌🏻 Anonymkode: b45f0...cad 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #32 Skrevet 20. juni 2020 Svelger med en gang, smaker så vondt så orker ikke ha det i munn. Synd sæd og penis ikke smaker bedre, for liker tanken på å suge. Og tilfredsstille ham. Anonymkode: b7901...e57 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #33 Skrevet 20. juni 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke så mange som gjør det? Jeg er glad i å suge og svelge ser jeg som en naturlig del av det da. Helt fantastisk å se nytelsen i ansiktet hans hele veien👌🏻 Anonymkode: b45f0...cad 🤪Hærlig damer som liker å gi mannen Max nytelse, da må dere få noe dere har ønsker om også. Anonymkode: 801a3...b69
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #34 Skrevet 20. juni 2020 9 timer siden, 3lis3 skrev: Hvorfor skal det være nasty å dele det med mannen igjen etterpå? Er det mer ekkelt at en mann svelger sin egen sæd enn at vi jenter gjør det? Huh? Dette har da ingenting med det jeg siterte? Dele sæden med mannen etterpå... Igjen det her er ikke for alle menn. Jeg har ikke møtt en eneste mann som ønsker å smake på sin egen sæd. Og det er helt greit sånn sett, det plager ikke meg så lenge han smaker på meg. Anonymkode: dc056...542
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #35 Skrevet 20. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤪Hærlig damer som liker å gi mannen Max nytelse, da må dere få noe dere har ønsker om også. Anonymkode: 801a3...b69 Anonymkode: b45f0...cad 1
3lis3 Skrevet 20. juni 2020 #36 Skrevet 20. juni 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svelger med en gang, smaker så vondt så orker ikke ha det i munn. Synd sæd og penis ikke smaker bedre, for liker tanken på å suge. Og tilfredsstille ham. Anonymkode: b7901...e57 Menn smaker jo forskjellig. Har du prøvd andre? Jeg synes stort sett det smaker skikkelig digg.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #37 Skrevet 20. juni 2020 12 minutter siden, 3lis3 skrev: Menn smaker jo forskjellig. Har du prøvd andre? Jeg synes stort sett det smaker skikkelig digg. Må bare kommentere dette. Er dere klar over hvor kåte vi menn blir når dere leker med ladningen for så å svelge. Gjerne øyekontakt når ladningen pumpes inn i munn. Woow det topper alt når de svelger mannens orgasme. Kred til dere damer som gjør dette for mannen. Jeg skulle gjerne drukket juice hver dag for å gi dama best mulig smak😋 Anonymkode: 801a3...b69 2
3lis3 Skrevet 20. juni 2020 #38 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må bare kommentere dette. Er dere klar over hvor kåte vi menn blir når dere leker med ladningen for så å svelge. Gjerne øyekontakt når ladningen pumpes inn i munn. Woow det topper alt når de svelger mannens orgasme. Kred til dere damer som gjør dette for mannen. Jeg skulle gjerne drukket juice hver dag for å gi dama best mulig smak😋 Anonymkode: 801a3...b69 Jeg vet at dere digger det. Og det er jo en av grunnene til at jeg gjør det så ofte. En annen grunn er jo at det er utrolig deilig for meg også. for det første gjør det meg sykt kåt. Det er en slags mestringsfølelse og følelsen av å gjøre noe for andre. Og så smaker det deilig synes jeg. Og så blir det jo ikke noe søl i senga. jeg er alltid nøye med å få sugd ut de siste dråpene og slikke den helt ren før jeg er ferdig.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #39 Skrevet 20. juni 2020 jeg er alltid nøye med å få sugd ut de siste dråpene og slikke den helt ren før jeg er ferdig. Hærlig med slike som deg som ikke lar en dråpe gå til spille. Blir sykt kåt av å lese alt dette. Dere vet hvordan å gi menn Max nytelse😋👍 Ikke undervurder det å svelge mannes sæd, vet at mange menn elsker når det blir gjort. Det er kun den siste dama mi som har villet svelge. Må ta ekstra vare på henne når hun gjør alt for typen sin. Anonymkode: 801a3...b69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå