Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bli tante for første gang! Som den yngste i familien er dette første gang noen i nær relasjon venter barn. Jeg gleder meg selvsagt veldig, men min gravide søster er veldig reservert og jeg vil derfor ikke gi inntrykk av at jeg er overivrig eller trenge meg på. Jeg lurer altså på om det er vanlig å gi en gave til de kommende foreldrene? Eller er det vanlig å vente til babyshower/fødsel? 

Jeg tenker i så tilfelle å ikke gi noe stort, men heller en liten oppmerksomhet. 

Anonymkode: ddefd...837

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig er det ikke, men absolutt bare koselig 🙂

Anonymkode: 97458...cf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det er din egen søster så kan jeg ikke se hvorfor du ikke kan gi en liten oppmerksomhet allerede. Jeg har gjort det til alle søskene mine, også har de fått en større gave når barnet er født. Men vi er veldig nære da! Gjorde det samme til bestevenninnen min også. Og hun og mannen ble veldig glade.
Søsknene minegjorde det samme for meg når jeg skulle ha min første, og jeg var også ganske reservert, ønsket ikke noe oppmerksomhet. Men var koselig å de at de gledet seg og brydde seg om baby og meg☺️

Anonymkode: 1f526...583

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg at jeg lander på å gi en liten oppmerksomhet. Takk for svar☺️

Anonymkode: ddefd...837

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig er det ikke, men absolutt bare koselig 🙂

Kanskje ikke sååå vanlig med gave direkte til mor, men det er veldig vanlig at kommende tanter og onkler gir gaver til nevø/niese. Jeg syns du absolutt skal gi en oppmerksomhet, hvis du vil det. Jeg er selv gravid nå, og hadde blitt veldig glad hvis jeg fikk gave fra søsknene mine. 

Anonymkode: 4f74c...ffe

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke sååå vanlig med gave direkte til mor, men det er veldig vanlig at kommende tanter og onkler gir gaver til nevø/niese.

Nå spør jo ts om gave til foreldrene, så at det er vanlig å gi gave til nevø/niese blir bare irrelevant. Å gi en oppmerksomhet til mor ved babyshower eller fødsel er ikke så uvanlig, men å gi en gave i starten av graviditeten har jeg aldri hørt om. Men for all del, det er jo bare koselig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gave til mor er bare koselig. Jeg fikk en sånn gaveeske fra et parfymeri med litt småprodukter i til å ha med på sykehuset, ansiktskrem, rens og slike ting. Fikk også bodylotion og litt sånne ting. Var veldig koselig å få og ble jaggu brukt også.

Anonymkode: 454e3...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...