AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Hei, da jeg istad skulle inn på toalettet for å tisse så så jeg at det var rødt, friskt blod på papiret.. Det er ikke mensen, og det var ganske lite. Ble ferdig med mens for ca 7-10 dager siden.. I går og i dag har jeg verket skikkelig i venstre side, nede med magen og skjeden.. Jeg kan ikke forstå hva dette er.. Nokon som har opplevd det før som vet hva det var? Anonymkode: 04033...8db
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Det kan være alt fra festeblødning, rester av at mensen ikke var mensen men en tidlig spontanabort, til noe helt annet. Anonymkode: 856f5...714 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Eggløsning kanskje? Anonymkode: 4f8f4...77f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være alt fra festeblødning, rester av at mensen ikke var mensen men en tidlig spontanabort, til noe helt annet. Anonymkode: 856f5...714 Hadde ubeskyttet samleie i mai, tok tester der jeg trodde jeg så antydning til sterk, tok fler tester og de var negative.. 🥺 Han har ikke kommet inni meg etter det, men vært inni meg 😅 Mensen var ikke helt som den pleier + at den var 10 dager for sen.. Anonymkode: 04033...8db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå