AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 For mange år siden ble jeg dopet ned på byen. Heldigvis hadde jeg venner med meg som passa på meg så ingenting skjedde. Men i ettertid har jeg lurt veldig på hva i alle dager jeg ble dopet ned med. Etter 2 øl begynte jeg å miste balansen helt. Jeg husker jeg var helt klar i hodet og kunne høre alt som skjedde rundt meg, men jeg kunne ikke se. Husker jeg hørte at noen lo av meg og sa at jeg var drita. Noen som kan ha en idé om hva jeg ble dopet ned med? Anonymkode: 08855...99e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Jeg ble dopet ned på ryhopnol en gang, husker absolutt ingenting. Kanskje ketamin eller GHB? Anonymkode: a90ed...9bf
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble dopet ned på ryhopnol en gang, husker absolutt ingenting. Kanskje ketamin eller GHB? Anonymkode: a90ed...9bf Det var leit å høre! Jeg håper det gikk bra ❤️ Ja det kan godt hende! Anonymkode: 08855...99e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå