AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #41 Skrevet 20. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jaha? Da har du vel kilder som kan bygge oppunder og da eller? Anonymkode: 18f6b...18d https://www.nrk.no/nyheter/6_1-prosent-har-antistoffer-1.15059106 Anonymkode: c0e5f...6cc
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #42 Skrevet 20. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/nyheter/6_1-prosent-har-antistoffer-1.15059106 Anonymkode: c0e5f...6cc Så bra, da er nok smitten snart over her da, så kan vi åpne grensene igjen uten karantene. Hva er tallene for Norge, vet du det? Fant ikke noe. Anonymkode: 18f6b...18d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #43 Skrevet 20. juni 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Så bra, da er nok smitten snart over her da, så kan vi åpne grensene igjen uten karantene. Hva er tallene for Norge, vet du det? Fant ikke noe. Anonymkode: 18f6b...18d Hvorfor tror du litt over 6% er nok til å gi flokkimmunitet? Norge har ikke testet tilfeldig for antistoffer. Anonymkode: c0e5f...6cc
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #44 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Da har du vel kilder som kan bygge oppunder og da eller? Dersom det stemmer i Sverige så gjelder det samme her i Norge, i samme forholdstall, antagelig. Og hva er uansett problemet med det, egentlig? De aller fleste er jo friske igjen. Jeg kan for øvrig oppdatere fra Sverige nå. Svenskene er så langt bedre enn nordmenn på å holde avstand når de er ute, spesielt på butikken, som for øvrig er det eneste stedet jeg har vært hittil. Usikker på hvor gode de er på å holde avstand nå under midtsommar (usikker på om det var i går eller om det er i dag), men de klarer nok helt sikkert å løse det på en grei måte også vil jeg tro. Jeg møtte overraskende mange norske biler i grenseområdet da jeg passerte og jeg dro ikke over den mest trafikkerte heller så jeg vil tro det er mange flere på Svinesund. Sverige ER ikke et stort monster av smitte, mange går med munnbind og det er helt fint mulig å reise hit uten å bli smittet. Spesielt med tanke på de som har hytter eller skal besøke familie/kjæreste. Anonymkode: 18f6b...18d Jeg skal også gjøre mine observasjoner i Sverige i sommer. De var mer opptatt av hygiene der når jeg var der i april, enn nordmenn var her da iallefall. Anonymkode: 73430...2f4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #45 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du litt over 6% er nok til å gi flokkimmunitet? Norge har ikke testet tilfeldig for antistoffer. Anonymkode: c0e5f...6cc Jeg tror ikke det. Jeg syns faktisk 6% også er ganske lite. Det hadde vært interessant å se tallet for Norge. Jeg håper snart vi kan bli gitt litt tillit av regjeringen. De aller fleste er da voksne, oppegående mennesker som klarer å ta forholdsregler uansett om veiskiltene har hvit eller gul bakgrunn. Anonymkode: 18f6b...18d
Fremhevede innlegg