Gå til innhold

Netflix konto spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På info om de tre ulike abbonomentene, så står det feks på den første som er billigst: 

Kan du også laste ned titler til èn mobiltelefon eller nettbrett. Hva menes med det?
Sønnen i huset har lyst på Netflix. Tenker at den billigste bør holde. Jeg trenger jo ikke se på når han ser på. Men det er jo fint om appen kan lastes ned på TV , hans tlf og iPad. Beklager men jeg er grønn på sånn teknologi

F7CA784B-4C58-468C-93D1-EB977504E786.png

Anonymkode: f0841...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg tolker det så kan du streame på en enhet (mobil, nettbrett, pc, tv) og i tillegg kan du laste ned filmer/serier offline til én annen enhet.

Skrevet

Det betyr at man kan laste ned filmer eller episoder slik at man har det lagret lokalt på enheten (mobil, pc, etc) og kan se de selv når man ikke er koblet til internett eller 4G. Du kan så klart også streame over nettet når som helst.

Selve appen kan du installere så mange steder du måtte ønske.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, noragrets skrev:

Det betyr at man kan laste ned filmer eller episoder slik at man har det lagret lokalt på enheten (mobil, pc, etc) og kan se de selv når man ikke er koblet til internett eller 4G. Du kan så klart også streame over nettet når som helst.

Selve appen kan du installere så mange steder du måtte ønske.

Takk for svar. Så med andre ord, om han laster ned noe på sin iPad så lastes det ikke ned på netflixen på telefonen? Er det liksom det som menes med én enhet?😅 

og at det ikke er HD oppløsning har det så veldig mye å si?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Så med andre ord, om han laster ned noe på sin iPad så lastes det ikke ned på netflixen på telefonen? Er det liksom det som menes med én enhet?😅 

og at det ikke er HD oppløsning har det så veldig mye å si?

Jo, det som eventuelt lastes ned blir liggende tilgjengelig offline i selve Netflix-appen. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Jo, det som eventuelt lastes ned blir liggende tilgjengelig offline i selve Netflix-appen. 

Ah da skjønner jeg fortsatt ikke det med bare én enhet, sorry😵

Skrevet

Det er hvor mange enheter som kan se på Netflix samtidig, men med annet innhold. 
om du feks vil se en serie, mens barnet ditt ser en tegnefilm e.l. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SpringYard skrev:

Det er hvor mange enheter som kan se på Netflix samtidig, men med annet innhold. 
om du feks vil se en serie, mens barnet ditt ser en tegnefilm e.l. 

😂 Takk!

HD oppløsning da, har det noe å si?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha appen på så mange enheter du ønsker.

Men du kan kun laste ned filmer og serier for å se offline på en av disse enhetene av gangen. Så skal annen enhet laste ned noe, må første enhet slett alt sitt lagrede.

Men må ikke laste ned for å se. Du kan se online, men da kun på en enhet.

Så det vil si at sønnen din kan laste ned og se dette offline mens du ser online, eller omvendt. Men dere kan ikke begge gjøre samme ting samtidig.

Anonymkode: 9d0d7...b30

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂 Takk!

HD oppløsning da, har det noe å si?

Ja, det står jo veldig tydelig i innlegget ditt 😂

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah da skjønner jeg fortsatt ikke det med bare én enhet, sorry😵

Slik jeg tolker det kan du laste ned og logge inn på så mange enheter du vil, men kun se på en av de av gangen. Altså kan ikke du og han se på samtidig på to forskjellige enheter. Og nedlastning er kun mulig på en enhet.

Jeg har to enheter og hvis en tredje forsøker å se på samtidig så får vedkommende beskjed om at antall brukere er overskredet og at de må vente. Bruker ikke nedlastning så det vet jeg ikke så mye om. 

Anonymkode: c031d...cdc

AnonymBruker
Skrevet

Bare velg det billigste du. Det er ingen problem å oppgradere til et dyrere abonnement hvis du ser at det blir behov for det.

Anonymkode: ef461...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...