Siw1970 Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Jeg er så jævlig forbanna og samtidig i "kjelleren". Nå har jeg blitt stoppet 2 ganger av butikk personale og vektere når jeg har vært å handlet. De vil sjekke vesken min og handle posen for å se om jeg har stjålet noe. Det har jeg ikke. Får bare et beklager tilbake og at de ville sjekke. Men! Den følelsen når en blir dratt bak i bakrommet og må endevende veske, vise kvittering og ikke minst så flaut om noen du kjenner har sett deg!! Så får du bare en beklager tilbake, og jeg går hjem og føler meg som en dritt....fordi jeg kanskje ser ut som en narkoman, uteligger...jeg vet ikke......jeg vet bare at jeg har slitt med anorexia i over halve livet og ser sliten ut.....Og blir så inderlig forbanna men mest enda mer deprimert. Noen som har opplevd det samme? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Tror du kobler ting som ikke har noen sammenheng. Anonymkode: 043e5...046 1
Banankaka04 Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Det er vel ikke sikkert at du ble stoppet av vekterne fordi de kunne se at du hadde anoreksi... Det kan ha vært helt tilfeldig...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Kanskje kroppen forteller deg at den ønsker å bli frisk. Det at du er drittlei betyr kanskje at du har økt motivasjon nå? Kanskje dette er det gyldne øyeblikk der du skal gjøre ditt beste, søke hjelp og komme ut av det? Om du har vært plaget halve livet er det ikke rart du er sliten, sykdom tærer. Håper du slipper ubehagelige situasjoner framover uansett. Anonymkode: 057ab...9eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå