Gjest Batman Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Jeg blir veldig kåt nå dama sitter på huk over meg og gjør som hun tisser. Men det er veldig vanskelig for henne å tisse når hun er opphisset. En gang kom det noen dråper og det gikk for meg umiddelbart. Det opphissene og se vaginaen åpner seg for å tømme blæra. Noen som har erfaringer....?
Gjest Evylin Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Mannen blir kåt når jeg sitter på huk over han og feiker at jeg tisser. Vi bruker mye lys så han kan se alt. Når jeg får frem noe dråper (umulig å tisse når duer kåt) så kommer han voldsomt og han spruter mot underlivet mitt. Da hender det det går for meg også. Elles står jeg ofte på knærne og bretter ut rumpeballene, mens han runker bak meg. Han blir så opphisset av å se begge hullene samtidig, og han spruter mot begge hullene, noe som gjør meg sprenkåt... Prøv
Gjest skjønner ikke Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 dette ble for mye for meg, hvordan mener du med at vagina åpner seg for å urinere. Åpent hol,liksom...hvordan? mener ikke å virke dum, men fatta det ikke helt, liksom.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 dette ble for mye for meg, hvordan mener du med at vagina åpner seg for å urinere. Åpent hol,liksom...hvordan? mener ikke å virke dum, men fatta det ikke helt, liksom. Må si meg enig med den, trodde ikke det gikk an å se tissehullet engang jeg, men innsiden min vrir seg i uvelhet bare av å tenke på det hullet der og alt i det hele tatt som har noe med det å gjøre :-?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Mannen blir kåt når jeg sitter på huk over han og feiker at jeg tisser. Vi bruker mye lys så han kan se alt. Når jeg får frem noe dråper (umulig å tisse når duer kåt) så kommer han voldsomt og han spruter mot underlivet mitt. Da hender det det går for meg også. Elles står jeg ofte på knærne og bretter ut rumpeballene, mens han runker bak meg. Han blir så opphisset av å se begge hullene samtidig, og han spruter mot begge hullene, noe som gjør meg sprenkåt... Prøv altså, jeg klarer ikke å skjønne hvordan mannen kan klare å se kvinnens bittelille urinrørsåpning, det er jo ikke akkurat et digert hull. Trodde at dere mente at dere satt over hodet hans liksom jeg, (da hadde han nok sett det)men utifra dette innlegget forsto jeg jo at det var feil. blir teknisk jeg altså, men dette virker i beste fall noe overdrevet. siden jeg har lagt inn en del urinkatetere (spl), så vet jeg akkurat hvor vanskelig det er å finne åpningen.
Gjest Violetta Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 altså, jeg klarer ikke å skjønne hvordan mannen kan klare å se kvinnens bittelille urinrørsåpning, det er jo ikke akkurat et digert hull. Trodde at dere mente at dere satt over hodet hans liksom jeg, (da hadde han nok sett det)men utifra dette innlegget forsto jeg jo at det var feil. blir teknisk jeg altså, men dette virker i beste fall noe overdrevet. siden jeg har lagt inn en del urinkatetere (spl), så vet jeg akkurat hvor vanskelig det er å finne åpningen. Jeg forstår det slik at dette gjelder rumpehullet og ikke urinrørsåpningen.
Fat Sally Lee Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Det opphissene og se vaginaen åpner seg for å tømme blæra. Noen som har erfaringer....? Jeg synes du skal lære deg litt mer om kvinnens anatomi jeg, Batman...
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Jeg forstår det slik at dette gjelder rumpehullet og ikke urinrørsåpningen. huff, javel. likevel:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå