GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 #21 Skrevet 20. juni 2020 Det kan skje ja hvis man er sliten nok.. ta ikke det så tungt..men skjer det jo hele tiden så er det jo noe feil da.
Blikkboks Skrevet 20. juni 2020 #22 Skrevet 20. juni 2020 6 timer siden, Daria skrev: Jeg har forsåhvidt ingen problemer med å tro på at folk sovner på sofaen, men synes det er litt spesielt å gjøre det midt i en samtale. Hadde det skjedd til stadighet, ville jeg nok følt meg litt uviktig og vurdert å ta det personlig. Men da kan man vel bare si at man har noe man må gjøre og avslutte samtalen? Joda, det kan ein gjere. Kan av og til vere vanskeleg å avrunde utan å føle seg uhøfleg. Så gjer ein kanskje noko enda meir uhøfleg... Og kan unnskylde det dagen etter.😅 Eller så sovnar dei berre, det kan jo skje😊
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #23 Skrevet 21. juni 2020 Er man virkelig forpliktet til å alltid svare på meldinger med en gang? Det hender ofte at jeg ser at jeg har fått melding fra daten, men tenker at jeg ikke gidder eller har tid til å svare før litt senere. Hadde blitt sprø hvis han ble sur på meg for det. Det må da være lov å sovne på sofaen. Anonymkode: 6ef83...06f
Gjest snødråpe Skrevet 21. juni 2020 #24 Skrevet 21. juni 2020 Hva snakket dere om siden du synes det er rart? Hva var klokken?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #25 Skrevet 21. juni 2020 Trodde egentlig jeg hadde ganske store trust issues men ser når at jeg kanskje ikke har det likevel 🙊 Har fått snap om at han sovnet på sofaen mange ganger neste morgen og har aldri tvilt på dette. Noen sovner på sofaen på kvelden Anonymkode: 65dcc...a95
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #26 Skrevet 21. juni 2020 På 17.6.2020 den 11.00, Alterego666 skrev: Folk som har barn spontansover over alt og når som helst.😁 Ja 😊 noen ganger setter jeg ungen foran tv og jeg ligger ved siden av (inntil) og sover. Deilig 😊 Anonymkode: bcb54...957
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #27 Skrevet 21. juni 2020 On 6/16/2020 at 11:06 PM, AnonymBruker said: Synes det er litt rart at hvis en har en samtale på kvelden og ikke hører noe mer, men svar neste dag «sovnet på sofaen» Første trodde jeg på, person to vel vel.. Noen som har fått den tilbakemeldingen?. Anonymkode: 8c3a7...da5 Garantert utro Anonymkode: 4b2a1...5fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå