Gå til innhold

Pacific Blue 2020

NordicViking

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, ... skrev:

Veldig uenig i at PB er en 2`er. Ratingen stemmer nokså bra, spør du meg. Hvis ratingen går fra 1.0 til 10.0 så er vel tross alt gjennomsnittet 5.5. Altså 5.0 vil da være under gjennomsnittet.

PB er ikke en elendig serie, men heller ikke særlig bra. Den har enkelte episoder som jeg syns er bra, men også en god del dårlige.

Ok, men jeg tror du forstod poenget mitt.

5 vil uansett ikke være det samme som elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Ok, men jeg tror du forstod poenget mitt.

5 vil uansett ikke være det samme som elendig.

Nei, det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, ... skrev:

Egentlig er det 5, men husk at ratingen på filmer/serier går fra 1.0 til 10.0, og da er gjennomsnittet 5.5.

Men ja, det blir feil å si at en film eller serie ratet til 7 er gjennomsnittlig. Jeg syns filmer over 7.0 er bra ratet.

Feil.  Når man ser på hvilke karakterer som filmer har, så er snittet rundt 6,5. Så filmer som har lavere enn dette ligger på «nedre halvdel».

Anonymkode: ef6cc...c8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, ... skrev:

Veldig uenig i at PB er en 2`er. Ratingen stemmer nokså bra, spør du meg. Hvis ratingen går fra 1.0 til 10.0 så er vel tross alt gjennomsnittet 5.5. Altså 5.0 vil da være under gjennomsnittet.

PB er ikke en elendig serie, men heller ikke særlig bra. Den har enkelte episoder som jeg syns er bra, men også en god del dårlige.

Feil.  Når man ser på hvilke karakterer som filmer har, så er snittet rundt 6,5. Så filmer som har lavere enn dette ligger på «nedre halvdel».

For TV-serier er snittet noe høyere, så under 6 er veldig dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kommer an på om man vurderer utifra skalaen eller gjennomsnittet til alle filmer som fins.

Jeg har ikke oversikt over alle filmer, så det er mest logisk å tenke utifra skalaen fra 1 til 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, ... skrev:

Ja, kommer an på om man vurderer utifra skalaen eller gjennomsnittet til alle filmer som fins.

Jeg har ikke oversikt over alle filmer, så det er mest logisk å tenke utifra skalaen fra 1 til 10.

Jada, skjønner hva du mener. Men man må ta hensyn til hvilke karakterer som faktisk gis.

«The theatrical release date of the movie must have been at least as recent at 1950. IMDb contains 10034 movies that satisfy the above criteria. The average score(on a scale of 1 to 10) of those movies is 6.38 and the median score is 6.6.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

bundaberg skrev (3 minutter siden):

Dette er obligatorisk program i sene sommerkvelder. 

Kun pga nostalgien. Kvaliteten på serien er jo så som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, denne serien digget jeg da jeg var tenåring! Men selv da syntes jeg det var skikkelig teit at de hoppet flere meter opp i lufta med syklene, det så så teit og urealistisk ut. Hadde nok syntes det var noe makkverk idag, men kanskje jeg skal se litt for nostalgiens skyld :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg må bare se introen. Minner meg om seine sommerkvelder som ungdom🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...