Gå til innhold

Hvor ofte gjør dere det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte gjør dere det? Vi (jeg 23 han 29) har vært sammen i 3 år nå men gjør det fremdeles minst 1 gang om dagen. På gode dager gjerne 3 eller fler :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 20 og han er 21, og vi har sex ca 5 ganger i måneden. Vært sammen i to år. :oops:

Grunnet depresjon og andre kjedelige ting. :cry:

Skrevet

Vi er 27 og 36 år og har vært sammen i 9 år. Sex har vi kanskje 10 ganger i året. I begynnelsen var det mye mer ja :wink:

Skrevet

Det varierer, noen ganger kan det gå en uke og to imellom, for så å skje hver dag en periode. Kommer litt an på hvor mye overskudd vi har.

Jeg er spesielt interessert rundt eggløsningen, så da er det som regel høy aktivitet uansett. Sommer, sol og varme hjelper også på lysten! :wink:

Skrevet

Jeg er 21 og han er 24...Vi har vært sammen i rundt 2 år og har det kjempe bra sammen!!

Det varierer kanskje litt,men vi har sex minst en gang annenhver dag-helst èn gang hver dag! Noen ganger også flere ganger om dagen-særlig om helgene når vi to skal "ta det med ro hjemme"! :)

Gjest Gitte
Skrevet

blitt sjelden for oss å, fordi han går på antidepressiva.. kanskje 5-6 ganger i mnd. litt kjedelig men... han er frustrert sjøl

Gjest Mito24
Skrevet
blitt sjelden for oss å, fordi han går på antidepressiva.. kanskje 5-6 ganger i mnd. litt kjedelig men... han er frustrert sjøl

Få han til å bytte merke. Bruker han Prozac?

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg 26, han 25. Samboer i 5 år. En gang om dagen er vanlig for oss, som regel når vi legger oss. Men av og til skeier vi ut med en midt på dagen;) Om morgenen har jeg aldri lyst.

Skrevet

26 år begge to. Vært sammen i 4 år. Gjenomsnittlig ca 2-3 ganger i uka.

Gjest gjest1
Skrevet

Siden vi prøver å ikke bare ha et sex-basert vennskap, har det bare blitt 3 ganger denne uka, men faktisk, jo lengre man venter, jo bedre blir det (og mindre sår er mann for å slippe inn store skumle ting inn i små stakkars ting)!

Oh yess :kul:

Gjest seroxata
Skrevet

jeg er 22, han er 26, vi har vært sammen ca tre måneder, og har sex så ofte vi treffes! Så det blir fort noen ganger i uka ja:D

Gjest Milah
Skrevet

Vi er 20 begge to, og har vært sammen i 1.5 år. Vi har bodd sammen i 1 år. Og vi har vel sex ca en gang i uka. Noen ganger mer, andre ganger mindre.

Gjest Gitte
Skrevet

han har byttet flere ganger nettopp pga dette... nå går han på Tolvon og Efexor. aldri brukt prozac.

Skrevet

ikke så ofte egentlig, han vil hele tiden men ikke jeg. 1-2 ganger i uka. noen uker ingen ting. :-(

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg 24, han 27, samboere i 1,5 år.

3-4 g i uken... Om noen bryr seg

:ler::ler::ler:

Gjest snuppelille
Skrevet

han har byttet flere ganger nettopp pga dette... nå går han på Tolvon og Efexor. aldri brukt prozac.

Jeg bruker Paroxetin, og etter at den begynte og virke er vi nå oppe i 5-8 ganger om dagen!

Før det var det opphold en stund pga sykdom, men jeg tror snittet vårt har ligget på et par ganger i uken. Iløpet av 9 år (som vi har vært gift) er man jo i mange ulike faser m jobbing, svangerskap osv.

Men vi er fornøyde. Særlig nå!!! :)

Gjest gjennomsnitt
Skrevet

Phu,,mange her som har mye sex! 3-4 ganger per uke - det er mer enn hva jeg hadde orket - nå.

Vi har vært sammen i 7 år og har sex ca. 1 gang pr uke. Dette året har vært ekstremt, vi jobber begge veldig mye. I går var han hjemme 2200, jeg jobbet til 0030. Da la vi oss, og ingen giddet tanken på sex. Nå er klokken 2045, og han er fremdeles på jobb (selvstendig næringsdrivende, jeg har full jobb og hjelper til i fritiden).

Vi planlegger å roe ned til høsten og da stiger kanskje aktiviteten også...

Gjest bertemor
Skrevet

Ikke mange her med barn, nei....

Det er nemlig ikke like artig eller lystbetont med to småbarn i huset.

10 ganger i året er faktisk helt vanlig når to er blitt flere, og det er ikke kjedelig. Man får litt flere interesser etterhvert, sjø!!!

Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Vil tro snittet ligger på 4/5 ganger pr uke (inkludert enkelte kvikkaser).

Noen ganger mer, noen ganger mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...