Gå til innhold

Dere som har psykiske problemer og benytter dere av ressurstjenesten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med rus, men har psykiske problemer. En personlighetsforstyrrelse. Går nå til samtale hos en person i ressurstjenesten. 

Hvilken behandling/oppfølging får dere? Jeg møter rusmisbrukere i døra hver gang jeg kommer og føler jeg bare tar opp plassen til noen som virkelig sliter. Jeg har livet på stell sånn sett men er helt idiot i hodet. Har vurdert privat psykolog men jeg vet egentlig ikke hva jeg trenger... Ønsker ikke tenke/leve slik jeg gjør. F.eks har jeg utrolig lyst på venner men jeg klarer ikke danne nye relasjoner, jeg prøver ikke og de få vennene jeg har hatt tidligere, ødelegger jeg kontakten med. Er ganske selvdestruktiv osv. Ensom og noen ganger liker jeg det andre ganger ikke. 

Anonymkode: 45ad2...508

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes private psykologer med offentlig avtale, da betaler du bare egenandel helt til du får frikort. Søk på "avtalespesialist (stedsnavn)" og se om du finner en i nærheten :) Ulempen er at de ofte har sinnsykt lang ventetid. Du trenger i tillegg en henvisning fra fastlege.

Anonymkode: 18a06...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...