AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg blir så sjokkert når jeg hører de tunge navnene foreldre gir til sine skjønne barn. Louise Amelia, Gudrun Emilie, Noelle Linnea og Chloé Jeanette er bare noen navn barna til influencere har fått. I tillegg uttales begge navnene hver gang de snakker til eller om barnet. Jeg er født i 1969 og da var det moderne å gi barna dobbeltnavn, og jeg har hele livet hatt komplekser for mitt tunge navn, selv om nesten ingen andre har reagert på det. Hvorfor er det så in i tiden å gi barna sine et tungrodd navn? Anonymkode: d0ef4...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 16. juni 2020 #2 Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg tror folk prøver konkurrere om å ha det med kreative navnet. Har selv dobbeltnavn (tror kanskje det var moten på 90-tallet óg), men ikke av den "tunge" typen. Synes synd på barna som må vokse opp med de kreative, nyskapende navnene da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Del Skrevet 16. juni 2020 Fra termingruppa jeg er med i på Facebook: Aaliyah Milena og Leoh Aliander. Håper de to finner hverandre og får barn en gang i fremtiden Anonymkode: b6ee2...6ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Del Skrevet 16. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra termingruppa jeg er med i på Facebook: Aaliyah Milena og Leoh Aliander. Håper de to finner hverandre og får barn en gang i fremtiden Anonymkode: b6ee2...6ea Huff Anonymkode: 180ae...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Del Skrevet 16. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Fra termingruppa jeg er med i på Facebook: Aaliyah Milena og Leoh Aliander. Håper de to finner hverandre og får barn en gang i fremtiden Anonymkode: b6ee2...6ea Aliander, faktisk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå