Gå til innhold

Louisa Amelia & Gudrun Emilie

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir så sjokkert når jeg hører de tunge navnene foreldre gir til sine skjønne barn.

Louise Amelia, Gudrun Emilie, Noelle Linnea og  Chloé Jeanette er bare noen navn barna til influencere har fått. I tillegg uttales begge navnene hver gang de snakker til eller om barnet. 

Jeg er født i 1969 og da var det moderne å gi barna dobbeltnavn, og jeg har hele livet hatt komplekser for mitt tunge navn, selv om nesten ingen andre har reagert på det. 

Hvorfor er det så in i tiden å gi barna sine et tungrodd navn? 

Anonymkode: d0ef4...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror folk prøver konkurrere om å ha det med kreative navnet. Har selv dobbeltnavn (tror kanskje det var moten på 90-tallet óg), men ikke av den "tunge" typen. Synes synd på barna som må vokse opp med de kreative, nyskapende navnene da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra termingruppa jeg er med i på Facebook: Aaliyah Milena og Leoh Aliander. Håper de to finner hverandre og får barn en gang i fremtiden :) :) :) 

Anonymkode: b6ee2...6ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra termingruppa jeg er med i på Facebook: Aaliyah Milena og Leoh Aliander. Håper de to finner hverandre og får barn en gang i fremtiden :) :) :) 

Huff:haar:

Anonymkode: 180ae...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Aliander, faktisk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...