Gå til innhold

Skal ikke varmen ta slutt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo helt jævlig varmt i Oslo. Får ikke noe hjelp i å åpne vinduer, så lufta inne blir helt varm og tett. Og ute er det likedan. Vanskelig å puste synes jeg:/

syns virkelig ikke det er positivt med 30 grader, og over 20 på natta:/

Anonymkode: 1c369...b55

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, den tar ikke slutt før sommeren er over. September blir bra. :) 

Anonymkode: 545d0...23d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ikle fler som synes det er i overkant? Føler at «alle» elsker dritvarmt vær og at det ikke er sosialt akseptert å ikke like varme

• Liker 17
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig ikle fler som synes det er i overkant? Føler at «alle» elsker dritvarmt vær og at det ikke er sosialt akseptert å ikke like varme

Alt over 25 grader er unødvendig!

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

TS, Im with ya! Synes også det er for varmt. Ungene sover dårlig, jeg sover dårlig og vi svetter omtrent vekk. Har heldigvis varmepumpe med air condition, men likevel .. 

Anonymkode: b1d87...41b

• Liker 2
Skrevet

Det er meldt årets varmeste dag i dag med 31 grader max i 16-17 tida. Lenge leve skyggen under parasollen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, MarianneE skrev:

Det er meldt årets varmeste dag i dag med 31 grader max i 16-17 tida. Lenge leve skyggen under parasollen!

Det er blir jo så tett og ekkel og varm luft også i skyggen, så det hjelper jo ikke

• Liker 3
Skrevet

Håper varmen varer lenge! Utrolig deilig 🌞

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Ber til høyere makter at 30c (eller 25c og opp da) fortsetter helt til september !

Elsker varmen ! Elsker !!!!!

Anonymkode: 3834a...f43

• Liker 20
Skrevet

Ja, det er bra temperatur til å være før sankthans. Om man liker det. Selv synes jeg det er flott, men har gode avkjølingsmuligheter om det skulle være nødvendig. Har bodd i leilighet i Oslo med bredsiden mot solen. Ikke like morsomt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg opp på fjellet (bor i Bergen, så vi er heldige og har mange luftige topper). Det er varmt på dagtid, men til gjengjeld er det så deilig å kunne sitte lenge ute om kvelden, når solen er på vei ned, og det fortsatt er varm luft :) Men kanskje jeg som bor i Bergen, og har friskt i minne somre som har bestått av regn, regn og regn, ikke er den riktige til å svare.

Anonymkode: 3c1e4...34b

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo helt jævlig varmt i Oslo. Får ikke noe hjelp i å åpne vinduer, så lufta inne blir helt varm og tett. Og ute er det likedan. Vanskelig å puste synes jeg:/

syns virkelig ikke det er positivt med 30 grader, og over 20 på natta:/

Det eneste jeg kan «trøste» deg med er at du ikke er alene 🥵

Varmepumpa mi går for fult! Kjøling! Men den får ikke spydd ut kald luft til soverommet (rominndelingen gjør at det blir vanskelig, og bor i leilighet så har kun lov til å ha den der den står nå) så noen netter vurderer jeg å campe på sofaen! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter skikkelig! Svetta renner som pokker! Spesielt svetter jeg i hodebunnen! Føler meg så ekkel, og ser masse mennesker som ser skikkelig freshe ut. Lurer på hvordan de klarer det.

Anonymkode: 3ab68...d2e

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg opp på fjellet (bor i Bergen, så vi er heldige og har mange luftige topper). Det er varmt på dagtid, men til gjengjeld er det så deilig å kunne sitte lenge ute om kvelden, når solen er på vei ned, og det fortsatt er varm luft :) Men kanskje jeg som bor i Bergen, og har friskt i minne somre som har bestått av regn, regn og regn, ikke er den riktige til å svare.

Anonymkode: 3c1e4...34b

Jeg hadde elsket å hatt masse regn hele sommeren!! 🙌🏻🙌🏻 10 grader og regn er toppen!! 

• Liker 4
Skrevet (endret)
På 16.6.2020 den 6.29, AnonymBruker skrev:

Endret av Banankaka04
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HOLD KJEFT!!!

Hilsen Nord Norge

Anonymkode: 7a90a...063

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

HOLD KJEFT!!!

Hilsen Nord Norge

Anonymkode: 7a90a...063

Men det må da være lov å ikke like varmt vær? Akkurat det jeg mener, det er liksom allment vedtatt at sol og varme er «best»

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av dem som blir fysisk syk av varme.

Du hører ikke meg klage på 20 minusgrader, men når gradestokken kryper over 24 får jeg store problemer. 

Anonymkode: c86a5...3b6

• Liker 11
Skrevet

Men er det ikke dette vi skriker etter resten av året, og bruker flere 1000 på å reise til for at vi savner varmen?  Hopp i havet, kjøl dere ned opp til flere ganger. Avslutt dagen med et kaldt bad 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir dårlig av denne varmen, kroppen bare "slår seg av", det føles som jeg går i koma. Det går ikke an å tenke og forme ord omtrent. Nå er det 29 grader her inne, vifta står på og vinduet åpent. Hjelper ingenting. 

Kroppen blir så tung og det føles som alt bare veier 50 kg. mer ... det er helt jævlig.

Og så får man bare høre: "kan ikke klage på varmen" 

Hvorfor får vi ikke lov til å klage på varmen? Er det fordi det ikke skal være lov å klage på noe, eller er det fordi varmen er hellig? Jeg skjønner det ikke. Er det da greit av meg å bli sinna på de som klager når det er 17 grader og overskyet? Det er DA det er deilig. 

Anonymkode: af35c...a12

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...