Pepita Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Har enda ikke bestemt oss for hva/hvor vi skal i sommerferien. Trenger litt inspirasjon! Hvor tar dere turen? Og hvorfor?
Gjest Leola Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Skal til Danmark - fordi vi elsker det landet :-) Først skal vi være en uke i Skagen - deretter tre dager i København. Vi gleder oss like mye alle sammen, skal slappe av, spise og drikke godt, gå/sykle turer og kjenner jeg meg selv rett så blir det aldri så lite shopping også ... har noen av mine yndlingsbutikker både i Skagen og i København Det eneste aberet er at det føles som om det er en evighet til vi skal ha ferie ...
Gjest Myztica Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Jeg og ei venninne skal til Agia Napa på Kypros i slutten av august, skal være to uker Men vi var heldige, for vi har fått en skikkelig fin leilighet for en billig penge
Grooo Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Skal en uke til London med mannen min og søstera mi som er 14. Hun har aldri fløyet til utlandet før, og ingen av oss har vært i London.
Gjest Jente19 Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Jeg og kjæresten reiser til Malta. Vi har aldri vært der, men alltid hatt lyst til å reise dit... :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå