Gå til innhold

Han bruker flere timer på å svare...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at folk har et liv altså, men det er vanskelig å vite forskjellen på om han er opptatt med sitt eller om han faktisk bare ikke er interessert nok. Hvordan vet man det? Hvor mange timer godtar dere å vente på svar? 

Anonymkode: 167a8...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner at folk har et liv altså, men det er vanskelig å vite forskjellen på om han er opptatt med sitt eller om han faktisk bare ikke er interessert nok. Hvordan vet man det? Hvor mange timer godtar dere å vente på svar? 

Godtar? Altså, jeg "godtar" at folk svarer når de har anledning til det. Det er ikke alle som har telefonen limt fast i hånda, heldigvis...

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå ventet på svar fra typen siden klokken 11 i dag, venter fortsatt😅 Jeg har vært på jobb mens han har vært hjemme hele dagen. Svarer når han svarer tenker jeg😂 Ikke så mye å snakke om uansett før kvelden har komt og begge er i ferd med å avslutte dagen. 

Anonymkode: 5ffe9...d02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som alltid kontakter han? 

Anonymkode: c3298...b21

Skrevet

Jeg endte et forhold pga. andre ting også, men tilbakemeldinger var en av faktorene. Ble jeg sendt på butikken for å kjøpe ting vi manglet og de ikke hadde akkurat det tok hun aldri telefonen når jeg ringte for erstatningstips. De gangene jeg spurte både betjening og folk som handlet så ble jo det selvfølgelig feil når jeg kom hjem. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som alltid kontakter han? 

Anonymkode: c3298...b21

nei, det er han som starter samtalen som regel og midt i den kan han space ut... flørter mye, kaller meg vakker og dittan og datten men jeg kjenner at jeg mister interessen litt når han gjør sånt. vi har ikke møttes enda så føler ikke det er innafor å spørre hvorfor han bruker så lang tid på å svare heller. 

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder så leser jeg meldingene men svarer ikke før senere når jeg har tid til å formulere et bedre svar enn jeg ville gitt på 1 sek.

Anonymkode: 5df02...ddd

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Teatrica skrev:

Godtar? Altså, jeg "godtar" at folk svarer når de har anledning til det. Det er ikke alle som har telefonen limt fast i hånda, heldigvis...

enig, men situasjonen er litt annerledes med nettdating og man bor langt unna hverandre. da er hovedkommunikasjonen via mobil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er innafor det - så lenge du får svar:) på Tinder kan jeg svare etter en uke fordi jeg ikke bruker appen så ofte

Anonymkode: 77d18...ccc

AnonymBruker
Skrevet

Man bør klare å vente i noen timer tenker jeg. Folk har andre ting de holder på med eller kanskje ønsker å formulere et litt mer gjennomtenkt svar. Et par ganger har menn slettet matchen etter noen timer og da har ikke jeg hatt tid, rett og slett. Den ene gangen var det snakk om minutter. Ha litt tålmodighet.

Om det går flere dager mellom hvert svar så gidder jeg ikke. Greit hvis det er en gang, men konsekvent flere dager mellom hvert svar er ikke verdt det. Da bør man kanskje tenke over om man skal være der i det hele tatt om man holder på slik hele tiden.

Anonymkode: 3ffce...cf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje greit å ta opp tlf å ringe han i stedenfor?

Jeg orker ikke lange samtaler så jeg kan fint hoppe av midt i en samtale for å gjøre noe annet. I

Anonymkode: 2b496...98c

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han er så interessert når han holder på sånn.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktige er vel hvor lenge du gidder å vente på svar?

Hvis han bruker altfor lang tid på å svare (i dine øyne), er ikke spørsmålet du burde stille deg om han er interessert nok i deg, men om du er interessert nok i ham til at det er verdt å vente så lenge på svar.

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel helt an på persÅni... Noen sitter med mobilen i hånden å venter på vak 100% av tiden de er vaakne, har gjerne ett stk. øye på den mens de sover også. Andre har den på lydløs, og skrur den av når de vil slappe av... Kjenner du denne personen? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avsluttet nylig en match.com-relasjon til en som 9 av 10 ganger kun svarte hver morgen. Altså, jeg forventet ikke at han skulle være "tilstede" døgnet rundt, men det ble fryyyktelig kjedelig og langtekkelig. En samtale kunne gå slik: 

Mandag morgen: Han: "Hvordan går det?"

Mandag, tyve minutter senere: Jeg: "Jo takk, bare bra! Enn med deg?"

Tirsdag morgen: Han: "Fint. Hva skal du i dag?"

Bare det å jatte om alt og ingenting tok jo uendelig med tid. Så da han foreslo å møtes irl, ble jeg egentlig ganske glad. Helt til jeg forsto at han ville vente til høsten pga koronasituasjonen... Der tok tålmodigheten min slutt.

Anonymkode: c11af...5fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer kun på dette om det er noen jeg er sikkelig desperat etter.. stort sett er jeg ofte treig selv og hater at folk stresser meg. Men av og til er det jeg som er mest interessert, og det er irriterende 😅 men hva kan man gjøre.. 

Anonymkode: b9e25...360

Skrevet
2 timer siden, Teatrica skrev:

De fleste har faktisk telefonen limt til hånda si så svare kan de hvis de er interessert nok... he he he

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avsluttet nylig en match.com-relasjon til en som 9 av 10 ganger kun svarte hver morgen. Altså, jeg forventet ikke at han skulle være "tilstede" døgnet rundt, men det ble fryyyktelig kjedelig og langtekkelig. En samtale kunne gå slik: 

Mandag morgen: Han: "Hvordan går det?"

Mandag, tyve minutter senere: Jeg: "Jo takk, bare bra! Enn med deg?"

Tirsdag morgen: Han: "Fint. Hva skal du i dag?"

Bare det å jatte om alt og ingenting tok jo uendelig med tid. Så da han foreslo å møtes irl, ble jeg egentlig ganske glad. Helt til jeg forsto at han ville vente til høsten pga koronasituasjonen... Der tok tålmodigheten min slutt.

Anonymkode: c11af...5fb

Oi, det var voldsomt treigt også da. Skjønner godt at du ikke gadd det. Han jeg snakker med bor i en annen by så det er ikke så kjapt å avtale møte heller, vanskelig å si hvor mye man skal orke å investere i avstandsforhold før det i det hele tatt har startet. Kanskje det ikke er vits... synd, da.

Dere som sier at folk ikke har mobilen på seg hele tiden... jo, veldig mange har faktisk det og hvertfall når man ikke er på jobb. Dessuten kan jeg se at han er pålegget på Messenger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det var voldsomt treigt også da. Skjønner godt at du ikke gadd det. Han jeg snakker med bor i en annen by så det er ikke så kjapt å avtale møte heller, vanskelig å si hvor mye man skal orke å investere i avstandsforhold før det i det hele tatt har startet. Kanskje det ikke er vits... synd, da.

Dere som sier at folk ikke har mobilen på seg hele tiden... jo, veldig mange har faktisk det og hvertfall når man ikke er på jobb. Dessuten kan jeg se at han er pålegget på Messenger. 

Selv om han er pålogget eller har telefonen betyr ikke det at han er tilgjengelig for å chatte. Det er noe som irriterer meg litt; folk ser at man er pålogget og forventer derfor at man er tilgjengelig for å chatte hele tiden. Det kan jo faktisk hende at man er opptatt, men skulle inn og sjekke noe.

Anonymkode: 3ffce...cf0

• Liker 1
Skrevet

Når menn har begynt slik med meg har jeg kuttet de tvert. Du fortjener mer !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...