Gå til innhold

Hindre innkommende anrop på iPhone?


Guidet Kvinne

Anbefalte innlegg

Jeg er i en periode nå der jeg har mange nettmøter, som regel på Skype for business, men også andre plattformer. Nå har min PC nylig bestemt seg for å ikke samarbeide lenger, og iPaden min er for gammel til å like i alle fall Skype for business (har ikke tort å teste de andre løsningene). Jeg har derfor brukt min iPhone, og det går greit, selv om det kan bli litt smått (må man så må man). Problemet er når det plutselig kommer mange innkommende anrop i løpet av møtet. Det blir avbrudd og forstyrrelser, og legger de igjen beskjed på svareren ligger meldingen øverst på skjermen. Veldig irriterende og ikke minst forstyrrende. 

Så: er det mulig å hindre innkommende anrop på iPhone? Altså at man kan skru av mulighet for å ringe meg for en begrenset periode? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, kira87 skrev:

Du kan skru på flymodus og benytte deg av Wi-fi for skype-samtalene😊

Lurt, men er nødt til å bruke mobilnett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på "ikke forstyrr" modus. 

Anonymkode: 2c9a7...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett på "ikke forstyrr" modus. 

Anonymkode: 2c9a7...0d3

Oi, det kan kanskje fungere! Takk!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Oi, det kan kanskje fungere! Takk!!! 

Det fungere helt til en eller annen ringer deg, legger på, og ringer igjen innen kort tid. Da kommer den gjennom den funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, tdm900 skrev:

Det fungere helt til en eller annen ringer deg, legger på, og ringer igjen innen kort tid. Da kommer den gjennom den funksjonen.

Ja, det er jeg klar over, men det er jo den eneste mulige løsningen her uansett, så jeg får bare satse på at det ikke skjer. Det er uansett ikke katastrofe, bare fryktelig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...