AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Det har vært slutt mellom meg og eksen min i 2 år. Han behandlet meg dårlig og gjorde det slutt, mye tillitsproblem pga han løy og snakket med andre. Etter det ble slutt har jeg egentlig hatt det helt greit, vi har en vennskapelig tone og jeg er glad i han på ett vennskapelig nivå. Likevel kan han ringe meg på fylla og si «jeg vil ikke være med andre en deg, jeg elsker deg». I tillegg vil han hjelpe meg med egenkapital til leilighet og sier jeg kan låne penger av han, ta meg med på ferie og lignende. Hva betyr dette? Jeg bor i Oslo og han i Trondheim og han snakker ofte om å komme på besøk men når vi planlegger avlyser han, noe som egentlig føles helt greit. Er redd han føler noe og at jeg kanskje er ferdig? Burde jeg snakke med han? Anonymkode: 97723...a49
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært slutt mellom meg og eksen min i 2 år. Han behandlet meg dårlig og gjorde det slutt, mye tillitsproblem pga han løy og snakket med andre. Etter det ble slutt har jeg egentlig hatt det helt greit, vi har en vennskapelig tone og jeg er glad i han på ett vennskapelig nivå. Likevel kan han ringe meg på fylla og si «jeg vil ikke være med andre en deg, jeg elsker deg». I tillegg vil han hjelpe meg med egenkapital til leilighet og sier jeg kan låne penger av han, ta meg med på ferie og lignende. Hva betyr dette? Jeg bor i Oslo og han i Trondheim og han snakker ofte om å komme på besøk men når vi planlegger avlyser han, noe som egentlig føles helt greit. Er redd han føler noe og at jeg kanskje er ferdig? Burde jeg snakke med han? Anonymkode: 97723...a49 Nei. Hvis han behandlet deg dårlig og dere hadde et tillitsproble så bare kutt all kontakt. Helst nå. Og blokker han. Anonymkode: 65de0...96f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå