AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Egentlig en dårlig idé, mtp skadene det påfører huden, faren for hudkreft osv. Aldringsprosessen går raskere. Og er det noe særlig poeng i å være brun? Veldig mange damer som er altfor brune. Kan se helt merkelig ut. Og så har vi de brunoransje... Anonymkode: e6891...ba4
Purple_Pixiedust Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Jeg har ikke noe mål om å være brun. Meg jeg har mål om å ikke være solbrent og jeg er mye ute når det er sol. Derfor smører jeg meg. Bord i nord og elsker sol!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig en dårlig idé, mtp skadene det påfører huden, faren for hudkreft osv. Aldringsprosessen går raskere. Og er det noe særlig poeng i å være brun? Veldig mange damer som er altfor brune. Kan se helt merkelig ut. Og så har vi de brunoransje... Anonymkode: e6891...ba4 Noen av oss blir brun uten å jobbe for det. Skal jeg da gå i heldekkende plagg for å ikke bli for brun? Anonymkode: f0974...94f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 Vi er mye ute om sommeren så da blir jeg naturligvis brun. Men jeg prøver å være hyppig i skyggen på de varmeste dagene. Anonymkode: 5d396...469
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå