Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har kun vært på tinder et par uker og er litt usikker hva jeg synes om den men samme det. Spørsmålet mitt er, jeg fikk match med EM person idag og etter å ha sett på bildet en gang til så ser jeg til at det er bilde av en kjendis. Han begynte og sende meg meldinger men er det mulig at det er en falsk profil? Hvordan vet jeg det? 

Anonymkode: 01710...63a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har kun vært på tinder et par uker og er litt usikker hva jeg synes om den men samme det. Spørsmålet mitt er, jeg fikk match med EM person idag og etter å ha sett på bildet en gang til så ser jeg til at det er bilde av en kjendis. Han begynte og sende meg meldinger men er det mulig at det er en falsk profil? Hvordan vet jeg det? 

Anonymkode: 01710...63a

Det finner du ut av etter hvert som praten går. Dersom du finner ut av hvem kjendisen er og ca hvor denne kjendisen bor osv.. Så kan du stille spørsmål om hvor denne personen holder til hen og ellers andre ting du vet om sånn uten å gi svaret. Men er godt mulig det er en falsk profil 😉

Anonymkode: f158b...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Man finner vel fort ut av det når man legger til vedkommende på snapchat. Jeg vil alltid ha selfies på snap fra de jeg skal på date med på forhånd.

Anonymkode: 48e32...bdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...