Gå til innhold

stress og over evig singel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

trenger råd. 

Jeg er 30 år og singel. Har prøvd meg på tinder, men selv om jeg får matcher så er det ingen som svarer når jeg sender meldinger og lite initiativ for å møtes. Hvor ellers møter man folk? Jeg har en jobb med lite sosiale eventer og jeg kommer i et lite team med folk som er mye eldre enn meg så det er ikke mulighet for å møte noen på jobb/via kolleger på jobb. Jeg føler jeg har større mulighet for å vinne i lotto enn å møte noen jeg liker og som liker meg tilbake. Nå begynner venner å få barn nr 2 og i storfamilien er det slektninger yngre enn meg som og er i forhold enn uten. Jeg merker det går innpå meg og bekymringsfulle tanker kommer. 

Ikke så mange treffpunkter heller da jeg er ferdig med videregå, høyskole etc så de naturlige treffpunktene der de fleste møter noen er forbi.

Noen råd til noen som gir opp?

Anonymkode: 4d39c...4b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var evig singel til jeg var 32. Da traff jeg han som nå er mannen min, og far til mine barn, via sukker. 

Jeg er veldig introvert og sjenert, og det er jo da følgelig ikke så lett å komme i kontakt med folk. Jeg jobber i et veldig mannsdominert yrke, men alle mennene på jobben er opptatt, ei heller har jeg lyst til å innelde noe på jobben (tenk så kleint om det skjærer seg..). 

Jeg traff heller ingen via kampsport, selv om også det er veldig mannsdominert. 

Så jeg synes egentlig nettdatnig var perfekt for meg. Tinder = uaktuelt. Det går så mye på utseende. Jeg vil heller anbefale Møteplassen og sukker. 

Hva skriver du da, siden du aldri får svar? Jeg har også opplevd å ikke få svar, men heldigvis svarte nå Drømmemannen til slutt :)

Anonymkode: ca92f...a3d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...