AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Har vært på en date sist tirsdag. Jeg spurte om daten da. Fikk melding etter jeg var kommet hjem at det var hyggelig å treffe meg:) Jeg svarte og vi tekstet litt. Jeg spurte om han vill treffe meg igjen. Det kan vi godt:) Han er på hyttetur denne helgen. Jeg skreiv god tur. Fikk takk Har ungene neste uke. Føler det er hans trekk nå. Litt i tvil om hvis jeg ikke hører noe om jeg skal ta kontakt eller ikke. Han har passert 40 jeg er 38 Anonymkode: c734a...4ef
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Om man alltid skal sitte på gjerdet så får man gjerne ikke det man vil ha. Er du interessert, spør om en date. Det verste som skjer er at du får et nei. Ikke vær så opptatt av hvem sitt trekk det burde være osv. Anonymkode: ee1b2...4c3 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Snodig. Du har klart å fø et barn, men har problemer med å bestemme deg om du skal sitte på gjerdet å vente på hans fremstøt, eller om du skal ta kontakt med han først. Beklager, men når jeg leser slike meldinger av kvinner som nærmer seg førti så blir jeg bekymret for barnet ditt. Anonymkode: 49250...663
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 Jeg ville droppet han ! Serr lissom ??? Anonymkode: a0bd3...f35
GrønnNellik68 Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Om man alltid skal sitte på gjerdet så får man gjerne ikke det man vil ha. Er du interessert, spør om en date. Det verste som skjer er at du får et nei. Ikke vær så opptatt av hvem sitt trekk det burde være osv. Anonymkode: ee1b2...4c3 Noen ganger kan det vært lurt å tenke sånn at man ikke mister sjansen for man blir sett på som needy og desperat.
GrønnNellik68 Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Snodig. Du har klart å fø et barn, men har problemer med å bestemme deg om du skal sitte på gjerdet å vente på hans fremstøt, eller om du skal ta kontakt med han først. Beklager, men når jeg leser slike meldinger av kvinner som nærmer seg førti så blir jeg bekymret for barnet ditt. Anonymkode: 49250...663 Det var ett unødig svar. Det er to forskjellige ting ... dating og barn... kan ikke sammenlignes mener jeg. Og det er mange over 40 som heller ikke eier folkeskikk så har ingenting med alder og gjøre. Ghosting og ignorering foregår mye blant folk 40+ og 2
GrønnNellik68 Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 For å svare Ts så hadde jeg ventet å sett. En som er interessert vil holde kontakten. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 Ville også tenkt det samme hvis en er interessert ville en ta kontakt.. Men på en annen side er det dumt å la sjansen gå i fra meg. Hm Anonymkode: c734a...4ef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå