Gå til innhold

arghh! Har mista lommeboka mi!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre??? Der har jeg Visakort, månedskort (buss), all slags lånekort, ID kort og bankkort + litt penger, bilder osv.. Jævlig irriterende! Må vel ringe for å sperre kortet mitt med det samme. Den har vært vekke siden jobben torsdagkveld nå, men jeg har ikke brukt penger, så jeg var sikker på at den lå på rommet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg klart også. Innmari irriterende er det! Og absolutt min egen feil!!!!! Var så lur da vettu, og la lommeboka i handlekørja som jeg hang på armen så jeg hadde den halvveis bak meg, og vandrer inn på Rimi på Oslo S. :roll::roll: Det var jo som å be om å få den stjælt........ :roll::roll:

Ringte å fikk sperret kortet med en gang, det var liksom det viktigste for jeg hadde ikke stort med cash der og den var jeg heldig med for jeg sto og lurte på om jeg skulle i minibanken før eller etter butikken!! Men måtte jo skaffe alt nytt, VISA, førerkort, vaksinasjonskortet mitt hadde jeg der av en eller annen grunn....

Håper du finner igjen lommerboka med alt innhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fant lommeboken på jobben i går, godt gjemt under masse rot på et sted jeg aldri hadde trodd den skulle være. MED ALT INNI :sjarmor:

Så nå kan jeg endelig slappe av.. Har irritert meg over det hele uka. Gruet meg til å gå ut i dag, uten legitimasjon. Hadde sikkert ikke kommet langt. Men nå har jeg det altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...