Gå til innhold

Beste familiebil 7-seter? Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kia Carens har vi,veldig fornøyd. Ikke mye plass til bagasje om alle setene er oppe,men vi bruker som regel bare 5 eller 6 av dem. 
Kia Sorento er enda større,og en del dyrere. 

Anonymkode: da4eb...9e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.6.2020 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Vi skal kjøpe ny bil men har ikke peiling på hvilken.

Bilen skal brukes mest til kortdistansekjøring og kanskje 10-15 langturer i året.

Vi er 2 voksne, 3 barn og snart en baby. Vi må altså ha en 7-seter. Alle barna er over skolealder og trenger kun en bilpute i tillegg til stol til babyen.

Pris er ikke nøye. 

Har noen gode erfaringer å dele? Eller tips? Tas isåfall imot med stor takk!

Jeg har selv 3 barn. Kjøpte ny Volkswagen Sharan i 2014. Har aldri angret et sekund. 7 seter hvor selv jeg med mine 190 cm får plass i samtlige seter samt relativ stor bagasjeplass når alle 7 setene er i bruk. 
Itillegg har du skyvedører på sidene så du slipper at ungene slår dørene i andre biler på vei ut/inn. Disse dørene kan du elektrisk så du styrer alt fra førerplassen. 

Fantastisk bil som innfrir på alle måter. Den er heller ikke så høy og stor som Caravelle, så du får personbil-følelsen. 

Eneste ulempen nå er at Møller har sluttet å ta inn disse fra og med i år. Men du finner mange lite brukte på markedet. De holder seg også veldig godt i pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...