Gå til innhold

Ghoster som tar kontakt igjen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ghostet etter to dater med en fyr. Etter ca. to måneder tok han kontakt igjen og naiv og dum som jeg var møtte jeg han igjen, for å så bli ghostet IGJEN! Før han ghostet meg, gav han ingen indikasjon på at han ikke likte meg, gav meg masse komplimenter, snakket om alt det fine ville skulle gjøre sammen etc. Snakket om hvor mye han likte meg. Det synes jeg er unødvendig om man ikke er interessert. 

Nå har han begynt å snappe med meg igjen..., kaller meg "kjære" sender masse hjerter osv. Jeg har til nå bare svart høflig på spørsmålene han har stilt meg, ikke noe mer. Men nå spør han meg om å møtes igjen..., hva skal man svare? Høflig nei? Eller skal man si at jeg ikke finner meg i måten han har behandlet meg på - derfor er det uaktuelt? Sist gang vi møttes var i mars. 

Anonymkode: 5e29e...64a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare svart som det var, jeg orker ikke bygge en relasjon med noen som velger å løse noe med å bare fordufte. 

Har han valgt den løsningen før, kan han fint velge den igjen. Hadde han virkelig ville blitt kjent med deg, hadde han ikke gjort det han gjorde . 

Anonymkode: 26683...96e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er jo rape gal og manipulerende. Ikke svar ham mer, bare blokker.

Anonymkode: 81185...9c7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis ingen følelser for denne mannen lenger. Ble ekstremt betatt og nesten forelsket etter de første møtene, noe som sjeldent skjer. Derfor tok jeg det svært tungt når han bare sluttet å svare meg. 
Han sier nå at han savner meg. Men jeg savner faktisk ikke han. Dessuten var han den som mest sannsynlig gav meg klamydia! Jeg har riktig nok ikke fortalt han det - det burde jeg kanskje? 
Jeg tror at han bare mest sannsynlig er kåt og har lyst på sex og ser på meg som et lett bytte - det har jeg jo dessverre vært tidligere, men aldri mer! 

• Liker 5
Gjest Chroma
Skrevet

Ville avtalt tid og sted, latt være å møte opp for så å blokkere og slette overalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Submarining kalles det.... 
Ville ha fjernet han fra sosiale medier. Ingen grunn til å gi han mulighet til å leke med følelsene dine. 

Anonymkode: e2e0a...fcb

• Liker 4
Skrevet

Ikke syt og klag. Spør han rett ut hva intensjonen hans er før du svarer på om dere skal møtes. Med den erfaringen du har så regner jeg med at oppfølgingsspørsmålene er lett å finne :)

• Liker 1
Skrevet

Svaret er: blokker denne mannen og slipp han ikke inn igjen!   Han savner deg ikke  i det hele tatt. la oss si det sånn, han er en fuckboy og han tenker som følger:

If fuckboys were honest: Sorry it took me so long go answer you, but I was busy watching tv, going out with friends, swiping on tinder and fucking other women. Just know that I haven't forgotten you, I just need to fuck two more women who have been waiting longer than you. After that I'll promise you'll be next. Be patient baby, keep believing in us.

en sånn en vil du ikke ha.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer aldri til å få følelser for han igjen og det er nettopp pga måten han behandlet deg på tidligere. Han fortjener deg ikke.

Ble selv dumpet rett etter at daten fikk det som han ville. Måtte jo bare ha sex først, så spiste vi frokost dagen etter, og han dumpa meg mens vi drakk kaffe og spiste eggerøre. Da hadde vi uken før planlagt at jeg skulle bli han med på julebord på jobben, få kjole, hadde allerede booket barnevakt osv. Uaktuelt å bli sammen med en sånn en, som kaldt og kynisk dumpa meg etter en fin kveld og sex, tre dager før eksamen min som han visste jeg skulle ha. Eksamen gikk dårlig, kontakt ble kuttet for så å bli gjenopptatt et år eller to etter det men i form av «vennskap». Han får meg aldri hverken på den ene eller andre måten igjen, og han har på den måten den gangen vist at han er en svak karakter. 

Anonymkode: 6d17e...b2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg endelig har sluttet å tenke på han, så dukker han opp i livet mitt igjen. Har mest lyst til å be han ryke og reise. 
Men synes det er vanskelig å være ærlig om sånt, synes det er veldig vanskelig å avvise folk da jeg får dårlig samvittighet. 
Han spør meg hvorfor jeg ikke vil møtes - sannheten er jo at jeg ikke er interessert i få følelser for han igjen, slik at han bare kan forsvinne ut av livet mitt igjen, det gjør fryktelig vondt. Jeg brydde meg oppriktig om han og det var så tydelig at jeg ikke betydde en dritt for han. 

Hvis han hadde savnet meg og hvis han hadde likt meg hadde han vel gjort en LITEN innsats for å vise det. Da hadde han respondert på de meldingene jeg sendte han. 
Har også sett han mye på tinder - oppdaterer bildene og profilteksten sin til stadighet, så han har jo hvertfall forsøkt å date andre. 

Tror han virkelig at jeg kommer til å være så naiv igjen!? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samme situasjon. Da han tok kontakt med meg, snakket jeg med ham og snappet litt. Etterpå avtalte vi et møte. Så åpnet jeg ikke meldinger fra ham på snap😆 møtte ikke ham selvfølgelig... hehehe

Anonymkode: 7de97...131

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke gå tilbake til han, da får du jo klamydia igjen! 😅

Anonymkode: 9db94...bf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan jo ikke gå tilbake til han, da får du jo klamydia igjen! 😅

Anonymkode: 9db94...bf7

Haha! Ja, det er jeg absolutt ikke interessert i å få igjen. Angrer så utrolig på at jeg hadde sex med han så fort, men jeg var virkelig betatt og ville vel gjort hva som helst han ba meg om. 😅
Men jeg burde vel kanskje fortelle han at han mest sannsynlig har klamydia? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sier bare nei takk. Og om han lurer på hvorfor, så sier du bare jeg er ikke intressert.

Hvorfor skal du få dårlig samvittighet av å avvise en som har oppført seg dårlig mot deg?

Anonymkode: 132c0...f40

AnonymBruker
Skrevet

Du ble brukt, nå er han desp igjen. Han vil bruke og kaste deg til han finner noe bedre eller noe varig

Anonymkode: b62e8...6d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

😅

Men jeg burde vel kanskje fortelle han at han mest sannsynlig har klamydia? 

Er ikke det en fabelaktig anledning til å avvise han skikkelig? "Takk nei, det holdt med klamydia den ene gangen."

Anonymkode: cf88e...cf3

• Liker 3
Gjest Chroma
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det en fabelaktig anledning til å avvise han skikkelig? "Takk nei, det holdt med klamydia den ene gangen."

Anonymkode: cf88e...cf3

Fantastisk!! 😂👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...