Gjest også hundeeier Skrevet 5. juli 2005 #41 Skrevet 5. juli 2005 Teddy: Statistikk over mennesker drept av hunder er vel ikke så vesentlig her, er det? Hvor mange blir skadet av hunder, det er vel mer interessant?
Teddy Skrevet 5. juli 2005 #42 Skrevet 5. juli 2005 Teddy: Statistikk over mennesker drept av hunder er vel ikke så vesentlig her' date= er det? Hvor mange blir skadet av hunder, det er vel mer interessant? http://www.thedogplace.com/library/articles156.htm I Norge er det omtrent 4000 mennesker som blir bitt av hund hvert år. Som regel er det eier selv som blir bitt, under lek.
Ylajali Skrevet 5. juli 2005 #43 Skrevet 5. juli 2005 Leola: Kom med noe håndfast! Du får backe disse påstandene dine med SERIØSE statistikker! Dessuten har jeg aldri sagt det er noe galt med pitbull heller jeg, har absolutt ingenting imot rasen og ser gjerne at det forbudet forsvinner også. Amstaff er forresten avlet frem som en showhund. Forholdsvis stor og tung. pitbullen som brukshund, mer slank og smidig. De er i det store og hele samme rase, avlet i to forskjellige retninger. Ta forresten en titt på denne: www.pitbullproblem.tk Har du noen gang truffet en amstaff Leola? Hilset på en? Tilbringt en minst en halvtimes tid med en? Jeg stiller min til disposisjon.
Cherie Skrevet 5. juli 2005 #44 Skrevet 5. juli 2005 Jeg har ikke tenkt å gå inn på noen diskusjon om rr, men Sundgrens tabeller på genetica tyder jo på at oppdretterne har en del å jobbe med da..som nervøsitet. alt for f"hunder er blitt mentaltestet ---derfor arrangerer nå klubben samlinger med mentaltesting fire steder i landet... og en rr i norge og f.eks england er ikke samma ulla... men vi skal ikke ta den diskusjonen her ....
takhisis Skrevet 5. juli 2005 #45 Skrevet 5. juli 2005 Og jeg måtte blande meg... Har hatt amstaff.Nydeligste hunden jeg har hatt.Snill som dagen er lang var han.Litt vilter og turbo,men bare på en positiv måte.Kjempesnill med barn,godbusser med alle hunder han møtte. Amstaffen har virkelig fått et ufortjent dårlig rykte...
Teddy Skrevet 6. juli 2005 #46 Skrevet 6. juli 2005 Jeg vet det, det er kjempebra Håper min klubb kan få til noe lignende om ikke lenge. Sier ikke noe stygt om rr, for det er en helt herlig rase jeg kunne tenke meg å ha selv, men har møtt mange som ikke er så trygge som de burde være. Det kan selvfølgelig ha med eierne å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå