Gå til innhold

Humor som DU ikke liker.


FunnyBoy123

Anbefalte innlegg

Hva slags type humor får deg til å mislike en person, dersom han eller hun har den type humoren? 
Direkte humor, grov humor, slem humor, overdrevent humor? Eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nimbus2000

Jeg liker sjeldent sitcom og standup. Synes det blir krampaktig når vitsene kommer hvert 10. sekund. Det er også  svært få som klarer å holde kvaliteten oppe når de skal være morsomme hele tiden. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet en smule respekt for mannen min da han gapskrattet seg gjennom en to timer lang video av typen "folk faller og slår seg" og "dopapiret satt fast i trusesprekken". Men han er en bra mann ellers altså.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Folk som syns det er morsomt når folk går på trynet og slår seg. Aldri forstått hva som er så morsomt med det. 

Vitser om barne og dyremishandling, humor som kun er ondskapsfull.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker arrogant humor.

Som f.eks folk som ser PH for å le av hvor dumme de er, eller "Hvis du noen gang føler deg dum, så finnes det andre mennesker som er dummere som du kan le av".

Fordi dette er humor som tjener egoet, og går på direkte bekostning av noen andre. Man trenger å være nedlatende mot andre for å føle seg vel med andre ord, og da er det mest issues i bunn, og det er bare trist synes jeg, og ikke morsomt.

Men jeg misliker ikke den personen nødvendigvis pga dette, bare behovene de uttrykker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitcoms blir stort sett for dumt og åpenbart. Om det er med latter fra publikum, ekte eller falsk, så blir jeg egentlig bare irritert.

Når det blir for mye og hysterisk så sliter jeg med å synes det er morsomt.

Norske komikere er nesten aldri morsomt heller. Vet ikke hva det er med det eller kanskje det er det at jeg synes det blir så himla teit og så skal de alltid karikere mennesketyper eller kjente personer, men så synes ikke jeg at de treffer helt.

Jeg misliker ikke de som liker slik humor, men klarer ikke å skjønne helt hva som er greia egentlig. Synes det er litt rart med folk som omtrent brøler av latter når de ser på sitcoms.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye lyd og lite substans liker jeg ikke. Kevin Hart er et godt eksempel på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor basert på å henge ut folk som ikke er der/kan forsvare seg, type AnneKath Hærland, Thusvik og Tønne osv. Synes det er skikkelig ekkelt og skjønner ikke at folk liker det. Det ironiske er jo at det virker ikke som de tåler å ta imot slikt selv.

Endret av Lurium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk, og spesielt barn og dyr, åpenbart slår seg eller blir skremt. Skjønner ikke hva som er morsomt med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dead baby vitser, humor på andres bekostning og bæsj tiss promp humor. Synes det er dårlig stil... 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske sit-coms er ganske dårlige utenom Michael Schur sine.

Pondus og lignende er også dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og skjult kamera. At man skal lure noen trill rundt og det er bare syyyyykt kult, ass!
Huff nei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse som er "morsomme" ved å trekke alle samtaleemner i retning platte grovheter. Etterfulgt av "he he." Omtrent uansett hva det snakkes om så får de det på et eller annet vis til å handle om sex. Utrolig teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

I tillegg er jeg lei av humor som handler om Donald Trump.

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt uttafor av sånn humor som går på særegenheter ved felles kjente. Trenger ikke være slemt, men...heller ikke så veldig morsomt, utover "han der kjenner vi bedre enn han kjenner seg selv" - faktoren. Kan gjøres på en litt lun måte, og da er det ikke så gærnt som hvis folk blir sånn sjukt oppspilt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...