Gå til innhold

Blind date SNART - avlyse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min slo opp med meg for 2 uker siden, og jeg har kjærlighetssorg... Vi var bare sammen i 7 mnd men det er det lengste forholdet jeg har hatt (har hatt 1 annet forhold på 4 mnd), og har ikke følt så sterkt for noen før. Jeg er 21.

Så var jeg på tinder, for jeg var veldig ensom. Så matchet jeg med noen og spørte om jeg vil gå på blind date med kompisen hans. Jeg sa ja, for tenkte hvorfor ikke, men angrer litt nå. Kanskje er det en veldig kjekk fyr, men lurer på om det er mulig å bli forelsket i noen nye når jeg fortsatt har kjærlighetssorg. Altså at det å gå på denne daten bare blir bortkastet...?

Hva tenker dere? Vi skal egentlig møtes om 4 timer. Skal jeg avlyse?

Anonymkode: 25513...977

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 25513...977

AnonymBruker
Skrevet

Du behøver ikke avlyse, med mindre du kjenner at du virkelig ikke vil på date. Du kan gå og treffe ham, og så bare se hvordan det går. Kanskje liker du ham ikke i det hele tatt. Kanskje ender dere opp med å bli kjempegode venner. Kanskje du vil få lyst til å bli bedre kjent med ham og date ham på et litt senere tidspunkt. Ta det som det kommer. Han du skal treffe har sikkert ikke forventninger om at dere går på én date og så skal dere bli kjærester med en gang. Kanskje han bare har lyst til å treffe noen nye folk og finne på noe gøy i sommerværet? 

Vil sende deg en liten klem også. Kjærlighetssorg er skikkelig vondt, og det kommer til å ta en god stund før det går helt over. Og det er kanskje ikke kjempelurt å bli forelsket i en ny fyr med én gang, men samtidig er det ikke bra å bare sitte hjemme og gråte. Det er viktig å komme seg ut, treffe folk og oppleve nye ting. Og så er det helt lov at humøret går litt opp og ned, kanskje gråter og ler man litt omhverandre og det er normalt. Ta dag for dag. Plutselig en dag vil du merke at kjærlighetssorgen har dempet seg. 

Håper du går på daten og at dere får det moro sammen. Klem❤️

Anonymkode: d2bd8...45e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du matchet med noen som vil sende deg avgårde med kompisen? Hva i all verden? Høres jo mer ut som noe slags merkelig lureri enn en faktisk blind date. 

Anonymkode: 2f468...f2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du matchet med noen som vil sende deg avgårde med kompisen? Hva i all verden? Høres jo mer ut som noe slags merkelig lureri enn en faktisk blind date. 

Anonymkode: 2f468...f2f

kanskje en Catfish? 

men uansett synes jeg det er litt spennende 😅 men husk sikkerhet først og dra noe sted offentlig. Ikke bare gå inn i en bil med han eller noe! veit ikke helt om jeg vil dratt på date uten å ha sett noe bilde av fyren, men.

Uansett trenger du ikke bli forelska, og det blir du sikkert ikke heller, men bra å komme seg ut av kjærlighetssorgen og møte litt nye impulser iblant. Men som sakt bare vær forsiktig, og om du er usikker så spør etter et bilde på forhånd!

Anonymkode: b35b1...8d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville avlyst !! Du må jo helt seriøst være psykopat !!

Anonymkode: e2613...f3e

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville avlyst !! Du må jo helt seriøst være psykopat !!

Hvorfor er hun psykopat? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sokkar skrev:

Hvorfor er hun psykopat? 

Trenger du virkelig spørre ? Patetisk !

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger du virkelig spørre ? Patetisk !

Klarte du ikke å komme med et bedre svar? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...