AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Har møtt en mann noen ganger, og liker han skikkelig godt! Neste uke skal han komme på besøk til meg en kveld. Forslag til hva jeg skal gjøre? Tenkte å lage mat. Er det voldsomt med tre retter? Jeg elsker å lage mat så for meg er det naturlig, men blir det too much? Går det ann å foreslå en fjelltur? Er et fint lite fjell her jeg bor. Vet han liker å være aktiv. Hva gjør dere når dere dater? Vi er begge voksne og har barn hver for oss. Anonymkode: 5f164...9b2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Ville spurt han på forhånd om han hadde lyst å gå en liten tur før mat, PG ta med gode sko. Hvis dere ikke trenger bil, kan dere jo ta med hver sin øl eller ei flaske vin til turen? Og så lage mat sammen når dere kommer tilbake. Jeg ville nøyd meg med hovedrett og dessert, men det er jo opp til deg😉 Blir det tid, kanskje en film i sofaen? Anonymkode: 6627c...d74
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Kanskje litt stress med både fjelltur og middagsdate på en og samme kveld? Jeg ville gått for middag, enkel dessert og film. Anonymkode: 2b6bc...6e6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Unngå alkoholen... Anonymkode: c27c2...3b6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Vi laget pizza sammen på vår første date.... Og satt leeeenge ved matbordet og skravlet. Før matlagingen var vi ute å gikk en tur i skjærgården med hundene hans.... Om det ble oss... JEPP! Anonymkode: 94748...823
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå