AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Altså.. Hvor skal jeg begynne? For litt over 1 mnd siden ble det brått slutt med min samboer pga ganske mange ubehagelige hendelser og ødeleggende ting.. Har et barn med han uheldigvis. Men nå, kommer den første eksen jeg hadde (har dessverre også barn med han) og vil ha meg tilbake! Visstnok er jeg den største kjærligheten i livet hans og bla, bla, bla.. Vårt forhold endte heller ikke godt, han såret meg mye og han har vært med mange etter meg.. Jeg kjenner ingenting for han og kunne ikke tenke meg å ha han tilbake noen sinne.. Men, hva skal jeg si? Ønsker et godt samarbeid med han om barna og er jo på sett og vis glad i han, siden han var min første kjærlighet.. Men bare.. Argh.. Er jo ikke over bruddet en gang og har planer om å fokusere å gjøre meg selv glad igjen. Leve livet. Ta vare på barna. Flørte med noen bare for å kjenne på begjær, men ønsker ikke noe forhold av hensyn til meg selv og barna.. Hvordan hadde du reagert? Og hvordan avvise på en høflig måte og fortsatt ha et godt samarbeid om barna? Har prøvd å si at livet mitt er kaos og jeg trenger å finne meg selv igjen. Han hinter om at vi må ta en tur sammen og finne tilbake. Anonymkode: 9ac0e...5e0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Fortsett med det du gjør. Ikke ta noen tur med han og snakk minimalt sammen. Anonymkode: b2f7b...ca1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Hva er grunnen til at du ikke vil prøve igjen ? Anonymkode: df1b2...6ab
exictence Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Vlle sagt dette: Setter pris på deg. Jeg blir smigret over dine ord. Men jeg vil ikke ha romantisk forhold til deg igjen. Vær snill å respekter det, og ikke snakk mer om det. Ønsker et godt samarbeid med deg om barna og er jo glad i deg som far til mine barn og god venn. Du betyr mye, også siden du var min første kjærlighet. Viktig at vi ønsker hverandre det beste og respekterer hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at du ikke vil prøve igjen ? Anonymkode: df1b2...6ab Fordi forholder vårt ikke var bra. Jeg var ikke meg selv mot slutten, han hadde flere ganger også gjort skader rundt i leiligheten og andre ting. Psykisk/materiell vold og silent treatment. Pluss måten han såret meg på ved å skrive med andre i forholdet vårt.. Anonymkode: 9ac0e...5e0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 24 minutter siden, exictence skrev: Vlle sagt dette: Setter pris på deg. Jeg blir smigret over dine ord. Men jeg vil ikke ha romantisk forhold til deg igjen. Vær snill å respekter det, og ikke snakk mer om det. Ønsker et godt samarbeid med deg om barna og er jo glad i deg som far til mine barn og god venn. Du betyr mye, også siden du var min første kjærlighet. Viktig at vi ønsker hverandre det beste og respekterer hverandre. Takk, kan prøve på dette. Det var et fint og reflektert svar ☺️ Anonymkode: 9ac0e...5e0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsett med det du gjør. Ikke ta noen tur med han og snakk minimalt sammen. Anonymkode: b2f7b...ca1 Jo, men han skriver jo en del med meg. Og har sagt ifra flere ganger at jeg ikke er "der". Altså, jeg klarer ikke avvise han brutalt for å samarbeide godt med barna. Men fikk et annet svar jeg tenkte å prøve ☺️ Anonymkode: 9ac0e...5e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå