AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Høye kvinner er ofte mer elegante og sexy. Foretrekker menn høye kvinner? Jeg er lav kvinne og synes andre lave kvinner er turn off. Anonymkode: bd4dd...4ed
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Skrevet 14. juni 2020 Nei... Men dette er den 88. Tråden om temaet. Gi deg nå. Anonymkode: 574b4...d2c 12
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 For 777. gang kan jeg opplyse om at jeg ikke bryr meg om høyde. Anonymkode: 22989...4ab 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 Synes høye kvinner ofte blir for svære, spesielt hvis de har bred benbygning. Synes det er mer feminint hviske er mindre. Anonymkode: 39f8d...dcb
Krakilsk Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Som høy kvinne har jeg inntrykk av at mange menn foretrekker små, nette kvinner som får dem selv til å føle seg litt ekstra store og mandige i forhold. Men når det er sagt så har jeg aldri blitt avvist pga høyden, så lange bein er nok ikke helt å fordra det heller. Desverre føler jeg på at jeg i større grad enn lave må holde vekta, for blir jeg lubben så føler jeg meg jo veldig stor i forhold til de lavere, rett og slett som en dundre, for å si det rett ut. Og så kvier jeg meg for å bruke høye hæler, fordi jeg, i likhet med mannen min, faktisk foretrekker at han er høyest. Samtidig er det ikke nødvendigvis en ulempe å komme unna med behagelige flats til ethvert antrekk da 😏 Oppsummert er min konklusjon at forskjellige menn(esker) har forskjellige preferanser, men at det i størst grad er personen man blir forelsket og glad i, helt uavhengig av benlengde. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 Er 170 og har ikke problemer med gutter legger ofte merke til at menn/gutter ser på meg når jeg kommer inn med lange ben og får ofte positive kommentarer. Alltid morro med oppmerksomhet. Synes også at klær sitter penere på meg enn mine lave veninner for eksempel. er vi ute er det som regel jeg som får mest oppmerksomhet av det motsatte kjønn da jeg er kanskje litt mer «synlig»😊 Anonymkode: 108c4...3a0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 170 og har ikke problemer med gutter legger ofte merke til at menn/gutter ser på meg når jeg kommer inn med lange ben og får ofte positive kommentarer. Alltid morro med oppmerksomhet. Synes også at klær sitter penere på meg enn mine lave veninner for eksempel. er vi ute er det som regel jeg som får mest oppmerksomhet av det motsatte kjønn da jeg er kanskje litt mer «synlig»😊 Anonymkode: 108c4...3a0 Nå er vel ikke akkurat 170 så veldig høyt at det skiller seg ut. De fleste venninnene mine er mellom 170 og 178. Selv er jeg 173 og føler meg ikke annet enn «normalt høy». Anonymkode: ad54d...2b7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Skrevet 14. juni 2020 Jeg er en mann på 181 og hvis jeg kunne velge høyden på min "perfekte kvinne", ville hun vært 1.64-1.67 rundt der. Men alt mellom 1.55 og 1.75 er helt strålende. Høyere enn det, da blir jeg litt ubevisst ukomfortabel. Eller, ikke nødvendigvis, men hvis hun er 180 og har brede skuldre i tillegg, da backer jeg nok ut. Anonymkode: a9ccc...8de
Aragorn ll Elessar Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 Det er som regel kvinner som er veldig opptatt av høyde (ja da jeg vet ikke alle kvinner) og ikke menn.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #11 Skrevet 15. juni 2020 De fleste menn foretrekker lave jenter. Vi høye blir som andre nevner for "store". Rare er at menn syter over at kvinner ikke vil ha lave menn men samtidig vil de selv ikke ha høye kvinner.. Anonymkode: a34d2...743 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #12 Skrevet 15. juni 2020 De aller fleste menn foretrekker ikke høy kvinner, ihvertfall ikke en kvinne som er høyere enn hans selv. En kvinne som er lav er mer attraktiv enn en kvinne som er høy. Anonymkode: 756ed...8e0 2
Gjest mammanicolene Skrevet 15. juni 2020 #13 Skrevet 15. juni 2020 På 14.6.2020 den 15.24, AnonymBruker skrev: Er 170 og har ikke problemer med gutter legger ofte merke til at menn/gutter ser på meg når jeg kommer inn med lange ben og får ofte positive kommentarer. Alltid morro med oppmerksomhet. Synes også at klær sitter penere på meg enn mine lave veninner for eksempel. er vi ute er det som regel jeg som får mest oppmerksomhet av det motsatte kjønn da jeg er kanskje litt mer «synlig»😊 Anonymkode: 108c4...3a0 1.70 er jo ikke høyt?? Jeg er 1.68 og blir ofte kalt lav. Tenker alt over 1.75 er over gjennomsnittet hos kvinner. De fleste jenter er vel mellom 167-175 et sted.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #14 Skrevet 15. juni 2020 Ganske uheldig tråd, da fokuset ofte blir svarene der menn skriver om hvor «svære» og lite feminine vi kvinner over en viss høyde er, og enda verre hvis vi ikke har lav bmi eller hvis vi skulle våge å ha brede skuldre eller hender/føtter som står i proporsjon til høyden. Anonymkode: 40e61...4ee 1
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juni 2020 #15 Skrevet 15. juni 2020 (endret) Jeg det er MAAANGE flere kvinner som bryr seg om høyden til menn enn motsatt, men samtidig sitter jeg med det inntrykket at menn generelt foretrekker "lave/re" kvinner på samme måte som motsatt. Personlig, så hadde jeg nok faktisk foretrukket en kvinne som var høyere enn meg, og virkelig ikke brydde seg (ikke pga. høyden. men den "mentale-kvaliteten" og tryggheten jeg har erfart at de som ikke bryr seg om slikt gjerne har)... Samtidig, så er det jo som mann ett lite uro-moment å være lavere enn dama, for det er ekstremt mange det betyr MYE for... Om jeg må sette pengene mine på det ene eller det andre, så blir det at menn foretrekker kvinner som er lavere enn dem selv, på akkurat på samme måte og av de samme årsakene som at kvinner generelt ønsker menn som er høyere enn dem Endret 15. juni 2020 av Beeblebrox
Kaptein Klein Skrevet 15. juni 2020 #16 Skrevet 15. juni 2020 (endret) Det er ikke høyden som teller, men tverrsnittet. Alle menn ønsker en kvinne med et stort tverrsnitt. Sånn er det bare. Hvorfor tror du menn er så opptatt å kjøpe svær LED TV til stua? Jo, det underliggende begjæret etter et stort tversnitt. Endret 15. juni 2020 av Kaptein Klein
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #17 Skrevet 16. juni 2020 Hvorfor forsetter du å spamme forumet med tråder hvor du stiller det samme spørsmålet hver gang? Anonymkode: 9dc84...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #18 Skrevet 16. juni 2020 På 14.6.2020 den 15.24, AnonymBruker skrev: Er 170 og har ikke problemer med gutter legger ofte merke til at menn/gutter ser på meg når jeg kommer inn med lange ben og får ofte positive kommentarer. Alltid morro med oppmerksomhet. Synes også at klær sitter penere på meg enn mine lave veninner for eksempel. er vi ute er det som regel jeg som får mest oppmerksomhet av det motsatte kjønn da jeg er kanskje litt mer «synlig»😊 Anonymkode: 108c4...3a0 Du er to cm høyere enn gjennomsnittet. Ikke spesielt høy akkurat haha. Anonymkode: a1762...109
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå