Peppermint Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Hei, nylig single og ny på tinder. Oppretta profil igår. Er det verdt å betale for tinder gold? Får dere som gjør det mer ut av appen? Kjenner jeg er nysgjerrig på hvem som har liket meg uten at jeg har liket de tilbake.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Vel.. er du gutt eller jente? som gutt er det definitivt ikke verdt det da du får fra 0-10% likse i forhold til en jente. Anonymkode: 2776a...404
Peppermint Skrevet 13. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2020 Jeg er jente og har 99+ likes nå. Noen få matcher..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Jeg er kvinne og synes det er veldig greit. Det var en stund jeg ikke hadde det også, og var greit det også. Synes bare det er lettere nå. Kan se hvem som har likt meg og velge i lista. Sveiper litt også, men stort sett alle matchene mine er fra lista. Tror det kan være greit både for menn og kvinner. Det er ikke nødvendigvis slik at man som kvinne kan matche med hvem som helst. Anonymkode: 313b2...da9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Nei, Tinder er et rødt flagg, lekegind for narsissister. Anonymkode: 7139b...afa 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Tinder gold er ok hvis du vil se hvem som har liket deg og som kvinne vil du nok få mange flere enn menn. Jeg har tinder gold og har 243 likes som jeg ikke har sjekka enda... 😮, så det er da en viss mulighet for menn å sanke likes på tinder. Anonymkode: b2454...fc8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 Jeg hadde en periode på Tinder, uten å sveipe, følte meg ikke helt klar for det. Jeg tok gold, for da kunne jeg få en formening om hva slags type kvinner jeg kan få, og gjerne kikke på profilene deres mange ganger. Det er mulig du vurderer profiler på en annen måte når de har sveipet deg først, men for de som får hundrevis, så går det sikkert fort over. Anonymkode: ecbda...ac2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 Jeg hadde Tinder Gold i et halvt år, og angret i et halvt år. Bortkastede penger. Anonymkode: ccf02...dd8
Peppermint Skrevet 13. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, Tinder er et rødt flagg, lekegind for narsissister. Anonymkode: 7139b...afa Vel, det var ikke spørsmålet her heller..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 Kvinne her. Svaret er ja. Jeg er veldig restriktiv når det kommer til menn og har hørt mye negativt om tinder, og mennene som er der. Men lastet det ned da jeg ble singel for første gang. Gold gjør at jeg kan vurdere alle jeg potensielt kan matche med om jeg velger det. Jeg kan se alle som liker meg, og bare velge mellom disse. Alternativet hadde vært at jeg bladde igjennom alle mennene på tinder. Og muligens blitt mindre kresen etterhvert på hvem som kunne vært interessant for en date. Og gjerne testet noen frosker. Føler utvalget ble mer rettet mot meg, iom at jeg velger fra "øverste" hylle, fremfor å vurdere alt som er. Er mer effektivt å bare velge vekk de som er uaktuell, fremfor å måtte vurdere alt som er. En sidenote er at jeg er åpen for å matche kvinner også, men ekstremt selektiv der. Så da er det veldig befriende å slippe å se ALLE menneskene som er på tinder. Og heller bruke tiden på å titte innom profilene deres flere ganger, gjerne over uker- for så å velge "like" når jeg bestemmer meg at det kan være potensiell date der. (Er ikke ute etter kjæreste med det første, så er mer hyggelig tidsfordriv med et treff på bar i ny og ne). 🙂 Anonymkode: f1fef...0d5
Peppermint Skrevet 13. juni 2020 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne her. Svaret er ja. Jeg er veldig restriktiv når det kommer til menn og har hørt mye negativt om tinder, og mennene som er der. Men lastet det ned da jeg ble singel for første gang. Gold gjør at jeg kan vurdere alle jeg potensielt kan matche med om jeg velger det. Jeg kan se alle som liker meg, og bare velge mellom disse. Alternativet hadde vært at jeg bladde igjennom alle mennene på tinder. Og muligens blitt mindre kresen etterhvert på hvem som kunne vært interessant for en date. Og gjerne testet noen frosker. Føler utvalget ble mer rettet mot meg, iom at jeg velger fra "øverste" hylle, fremfor å vurdere alt som er. Er mer effektivt å bare velge vekk de som er uaktuell, fremfor å måtte vurdere alt som er. En sidenote er at jeg er åpen for å matche kvinner også, men ekstremt selektiv der. Så da er det veldig befriende å slippe å se ALLE menneskene som er på tinder. Og heller bruke tiden på å titte innom profilene deres flere ganger, gjerne over uker- for så å velge "like" når jeg bestemmer meg at det kan være potensiell date der. (Er ikke ute etter kjæreste med det første, så er mer hyggelig tidsfordriv med et treff på bar i ny og ne). 🙂 Anonymkode: f1fef...0d5 Takk for godt, utfyllende svar! Tenker jeg går for det, nå sveiper jeg nesten automatisk til venstre siden det er så mye rart der.. Har jo lest om at mannfolk klager over ingen match tidligere, men nå når jeg ser profilene så forstår jeg det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå