Hellemelle88 Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Hei, hvor er det det egentlig er vanligst å møte potensielle partnere idag? Vet at dating på nettet har blitt mer og mer populær med åra, men opplever at det virkelig ikke er noe for meg. Har folk tips til hvor man kan møte seriøse menn utenom dating sider? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 8 minutter siden, Hellemelle88 said: Hei, hvor er det det egentlig er vanligst å møte potensielle partnere idag? Vet at dating på nettet har blitt mer og mer populær med åra, men opplever at det virkelig ikke er noe for meg. Har folk tips til hvor man kan møte seriøse menn utenom dating sider? bra spørsmål, lurer jeg også på Anonymkode: 9d35a...0c3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Folk kommer garantert til å si hobbyer, jobb, via venner og andre standard svar men det er enda dårligere muligheter for mange. jeg lurer egentlig på det samme da det er så mye kvinner på nettet som ligger rundt med mange å vanskelig og finne noen med samme syn og erfaringer på ting. tror egentlig det beste er stedet er via felles interesser. Men det er vanskelig å stoppe en random midt i skaugen f eks osv. føler det var lettere før egentlig da folk ikke bare satt inne å trykket på elektronikk. Anonymkode: f2344...dd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå