AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Møtte en fyr på tinder for et halvt år siden, møttes to ganger og hadde en utrolig fin kjemi. Han bor langt unna nå for tiden pga jobb, men vi var enige om å holde kontakten og treffes igjen. Han flytter tilbake hit i løpet av året fordi barna hans bor her. Meldingene i begynnelsen var så koselige og lidenskapelige. Jeg ble fort betatt. Merket at det dabbet mere av fra hans side..Ble mer snapchats som han sikkert sendte til alle på vennelisten. Slutt på personlige meldinger hvor han tar intiativ. Hvis jeg sender meldinger, svarer han. Men det er ikke som før, mye mer kort. Han blir veldig glad hvis jeg sender nattameldinger, men det er alltid jeg som tar intiativet. Nå viser det seg at han sliter med å komme seg hjem nå denne måneden som han planlagt (noe jeg vet stemmer). Derfor får jeg ikke muligheten til å treffe han nå, og det har gått 6 måneder. Jeg sa til han at det kanskje ville bli vanskelig å holde kontakten videre uten å treffes, og spurte hva han egentlig vil. Da var han veldig på igjen, og sa at han var interessert i å holde kontakten med meg for han vil så gjerne møte meg igjen. Så sendte han koselige meldinger noen dager igjen, men så dabbet det nok engang av. Jeg sa at jeg kunne komme på besøk til han istedenfor siden han ikke kom seg hjem, men da svarte han ikke. For noen uker siden hadde en venninne sett han på Tinder i en annen by, vi er jo ikke eksklusive, men kjenner det stikker litt. Da hadde han også endret bildene til å se mye tøffere og kulere ut, som en helt annen type enn det han er. Jeg er en attraktiv kvinne og hadde overhodet ingen problemer med å få matcher på tinder, men har logget av tinder fordi jeg ville satse på denne fyren. Han er 10 år eldre enn meg. Kan nevnes at jeg oppfattet han som veldig sjenert de gangene jeg møtte han, så vet ikke om det er grunnen? at han er litt redd for å ta intiativ? Eller er han bare en treiging? Trenger han bekreftelse fra andre kvinner på tinder? Eller er han egentlig ikke interessert i meg? Skal jeg gjøre meg litt kostbar og utilgjengelig for han? Kjenner at jeg tenker på denne fyren konstant, og at jeg det stjeler min energi...Men klarer ikke å gi slipp på han.... Anonymkode: f1c10...016
Eplekaka Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Nei, dere har møtt hverandre to ganger og du har allerede slettet Tinder... Beklager, men han er nok ikke like investert i dette som deg. Han kan selvfølgelig bli det etterhvert, men nå bor han langt unna, og da treffer han kvinner der han bor. Det er dette hastverket med å definere seg som kjærester og bli eksklusive som nok er noe av problemet med nettdating. Det er ikke lenger mulig å bruke tid på at ting utvikler seg på en naturlig måte. Du bør leve livet ditt og la han leve sitt. Og så får dere se hvor dere er i verden når han flytter nærmere deg. Før det er dere begge single og fri, enkelt og greit. Logg deg inn igjen på Tinder du. 3
Gjest Tutte Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Høres litt ut som han dater flere. Men han vil fortsatt at du skriver og at dere ikke mister kontakten uten og måtte investere så mye selv. Meld deg inn på tinder igjen og gjør deg litt mer utilgjengelig for denne mannen. Enten blir han da mer ivrig igjen, hvis ikke så vet du hvor du har han og at dette ikke er så mye å kaste bort tiden sin på.
Cinnamondiva Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Vel, synes egentlig at du bør trå litt mer forsiktig her, virker som om han holder deg litt på gress. Du fortjener bedre egentlig. Beskytt deg fra å bli såret. Stol på magefølelsen din. 😇du finner deg nok en mer seriøs mann 1
Katharina85 Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 (endret) Mye har skjedd på datingfronten siden tidlig 2000-tallet😟 Er ikke vant til dette nett-datingsgreiene kjenner jeg og blir meget forvirra av hele greia.... Endret 13. juni 2020 av Katharina85
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Når man møtes på tinder må man rett og slett møte flere. Jeg har i hvert fall ikke «tid» eller lyst til å møte kun én av gangen. Da kan man fort kaste bort mange uker.... Anonymkode: 4f0c1...bd6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 TS her. Men hvis man møter flere får man jo ikke tid til å kun fokusere på den ene du dater og evt utvikle følelser tenker jeg? Kanskje jeg er for gammeldags... Men at han holder meg på gress, gidder jeg ikke. Jeg prøver å glemme han og starter med dating igjen. Anonymkode: f1c10...016 3
Eplekaka Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Men hvis man møter flere får man jo ikke tid til å kun fokusere på den ene du dater og evt utvikle følelser tenker jeg? Kanskje jeg er for gammeldags... Men at han holder meg på gress, gidder jeg ikke. Jeg prøver å glemme han og starter med dating igjen. Anonymkode: f1c10...016 Det å finne kjæreste på Tinder er nesten som å finne en nål i en høystakk... Det er bare å lete, men hvis du stopper opp ved hver eneste du blir kjent med, så ender du kanskje bare opp med en uendelig lang datinggreie, men ingen kjæreste. Hold deg litt unna han du har snakket med nå, du trenger ikke å bli så dramatisk at du skal glemme han, slette og blokkere. Du kan bare leve livet ditt og la han leve sitt. Så ser dere etter hvert om dere treffes igjen. Ting trenger ikke være helt svart hvitt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Skrevet 14. juni 2020 Høres ut som han dater flere og bare holder deg varm Anonymkode: 05ec0...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #10 Skrevet 14. juni 2020 Tror dere det hjelper hvis jeg gjør meg litt kostbar...? Jeg har jo vært den som har tatt intiativ stort sett hele tiden..... Anonymkode: f1c10...016
Nåleputa Skrevet 14. juni 2020 #11 Skrevet 14. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det hjelper hvis jeg gjør meg litt kostbar...? Jeg har jo vært den som har tatt intiativ stort sett hele tiden..... Anonymkode: f1c10...016 Jeg sliter med det samme. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tror mannfolka leter etter den ene som de skal bli forelska i.( Det sa han jeg data). Enten er han livredd, i tenkeboksen eller er ikke int. Har truffet han 4 ganger. Jeg var helt perfekt sa han, men det manglet forelskelse fra hans side. Det er dritt å ha det slik at det er bare den ene som vil. Og han ville treffe meg for sex. Ærlig iallefall, det liker jeg. Anbefaler å treffe andre mannfolk, da slipper du å gå å tenke på han og hva du skal gjøre for at han skal være interessert i deg og ta kontakt. Da blir du mer utilgjengelig og de merker dem. Og jeg tror også at mannfolka er ute å ser mest. Husk når de handler klær så ser de ei jakke, og den går de rett bort å kjøper. Ser ikke på andre «jakker» akkurat da. De sjekker ikke stoffet eller vaskeanvisningen. De bare ser på utsiden.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #12 Skrevet 14. juni 2020 Slitsomt og ha det slik. Skulle ønske jeg ikke tok denne datingen så seriøst... Tror nok at hvis man gjør seg mer utilgjengelig så ser de kanskje hva de er i ferd med å miste. jeg skal slutte å ta intiativ fra nå av.... Anonymkode: f1c10...016
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå