Gå til innhold

kvinner og dems lange liste med krav

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant dette klippet på youtube, han oppsummerer jo ting ganske bra og har noen gode argumenter. Eller hva mener dere kvinner selv? Og mange av dere påstår jo selv at de ikke har urimelige krav, hehe!

Og for å få ting avklart med engang, jeg er IKKE en incel eller bitter og er verken feit, stygg eller skalla😂

https://www.youtube.com/watch?v=UTmM8ojcrJU

Anonymkode: c8e73...ad7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant dette klippet på youtube, han oppsummerer jo ting ganske bra og har noen gode argumenter. Eller hva mener dere kvinner selv? Og mange av dere påstår jo selv at de ikke har urimelige krav, hehe!

Og for å få ting avklart med engang, jeg er IKKE en incel eller bitter og er verken feit, stygg eller skalla😂

....eller for å redigerer litt, deres "krav" og hva dere mener er en "god mann".

AnonymBruker
Skrevet

Har bare ett krav: stor pikk. Minst 30cm lang og 16266cm omkrets.

Anonymkode: 7a15b...253

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er riktignok ikke kvinne, men hadde jeg vært det, hadde jeg krevd at partneren aldri skrev "dems".

Anonymkode: 29b58...fa0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han går til ei gratis damebladside med litt fjas om forhold og analyserer innholdet som om det var skrevet av parterapeuter. Og uten å oppsøke tilsvarende mannesider for å se hvilke gullkorn de skriver om kjærlighet. 

Anonymkode: 276cd...4d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han går til ei gratis damebladside med litt fjas om forhold og analyserer innholdet som om det var skrevet av parterapeuter. Og uten å oppsøke tilsvarende mannesider for å se hvilke gullkorn de skriver om kjærlighet. 

Uansett spinner han bare videre på sine egne greier. "Ja, ok, kvinner sier (damebladet sier) at menn må være kjekke, snille, fantasifulle, ønske familie og tjene penger. Men det er jo 90 % av oss. Når vi er på datingsider vil damer bare ha menn som også er høye og har en prestisjejobb. Det er det som er sannheta."

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skulle vært bitter, da, og sagt, menn sier at alt de vil ha er ei pen, slank, sexy dame som liker moro og sakkyndig har hodet på rett plass, som vil ha familie og kan være huslig, og jeg og 90 % av mine venninner er ALT det. Og likevel blei jeg dumpa av eks-typen min som tom var lav og ikke tjente særlig mye penger. Og han sa han ikke ville stifte familie med meg og at jeg bare kunne hoppe videre til neste offer. Hva gir du meg, menn liksom. Kan ikke stole på at de vil ha det de sier de vil ha...

Nei, kjærlighet er nå en gang litt kompliserte greier. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...