AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #21 Skrevet 14. juni 2020 Syns det er synd at man skal grave i folk sine fetisher og fantasier. For så å angre fordi det ikke var som man forventet. Stakkars mann. Han delte sine dypeste hemmeligheter og nå skal han straffes for det. Kunne aldri falt meg inn å kreve å få vite hva mannen sin fetish er. Det er vel en grunn til at han ikke sier det. Det må han få lov å ha for seg selv. Man må i så fall tåle det etterpå om partner velger å dele. Om du ikke har merket noe til lukt når dere er sammen, så er han sikkert renslig og tar hensyn til deg. La det ligge. Stakkars mann. Anonymkode: fc394...da7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #22 Skrevet 14. juni 2020 Æsj. Ekle saker. Anonymkode: a8501...713
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #23 Skrevet 14. juni 2020 Han har vist deg den største tillit, du skjønner det ? en gave sånn sett. Jeg skjønner, utifra det du skriver, du har det vanskelig nå. Men gi det litt tid. Jeg fikk presentert en bleie-fetish en gang. Med urin og avføring og stimulering av penis i bleie. Og involvering, fra min side, var ett stort ønske/"krav" fra mannen. Med meg som den som satte regler osv Og jeg prøvde. Gudene skal vite osv. Men koblingen småbarn/bleie-stadiet og sex, tente meg mindre enn en råtten avokado. Det ble dråpen her, men vi hadde også da så veldig mange andre problemer, at det var litt en befrielse han presenterte denne deal breaker. Men om jeg elsket en mann, og ikke måtte involveres, ville jeg selv prøvd sterkt å latt runking, med bæsj, passere i stillhet. ( mulig fordi jeg har erfart verre) Men psyken er rar og ikke alt en kan bestemme seg for. Anonymkode: 06b50...10d
ntrane Skrevet 14. juni 2020 #24 Skrevet 14. juni 2020 Greit nok at man har fetisj, men å smøre kuken sin i sin egen bæsj er spesielt. Håper han vasker den godt før oral og vaginal sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå