AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Hei, Jeg føler jeg er i en skikkelig kjedelig situasjon... For en måned siden hadde jeg en lang samtale med mannen min hvor det kom frem at han tenner på å få avføring smurt på penis. Samtalen startet med fantasier vi ikke har forsøkt enda og ente da med dette. Han hadde egentlig ikke lyst til å fortelle, men jeg sa jeg var åpen for det meste. Jeg trodde jeg var det, men med én gang han fortalte dette fikk jeg skikkelig sjokk. Han har ikke prøvd det med noen før, men har flere ganger runket med sin egen avføring i badekaret. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke lenger. Jeg skulle bare ønske jeg ikke visste dette, føler nå han er en helt annen og det har blitt vanskelig å ha sex. Hva hadde dere gjort? Jeg har ikke lyst til å skilles, men dette virker så stort og vanskelig nå... Anonymkode: 58850...c82 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Så lenge du ikke er en del av dette, er det ikke et problem? Anonymkode: 52bec...70f 2
Humle Brumle Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Det kan hende det er troll med det kan også veldig godt hende dette ikke er troll. Folk tenner faktisk på VELDIG mye rart. Avføring er faktisk en av dem, og noen mennesker tenner på dette, sånn er det bare. Jeg tenker det at han fortalte dette til deg er et godt tegn på at dere er trygge på hverandre! Men på den andre siden kan jeg veldig godt forstå at du ble veldig sjokkert, det hadde jeg også blitt. Tenker det er viktig å prøve å ikke være «æsj du er ekkel, bla bla bla» det vil bare gi skam. Men rett og slett si at du har ikke lyst til å ha med avføring inn i sexen dere har, men at du fortsatt er glad i han og alt det der. Det at han har avføring med når han onanerer får du ikke gjort så mye med, det er hans egen stund og han bestemmer over det. Det du må tenke over er om forholdet deres er verdt det. Elsker du han fortsatt? Kan du se om det blir bedre med tiden? Parterapi? Jeg tenker at hvis forholdet er sterkt nok så kommer dere over denne humpen, med uvanlig fetisj. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Han har skatfetish. Det er verken ulovlig eller farlig. Anonymkode: 967c8...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er verken ulovlig eller farlig. Anonymkode: 967c8...f9a Det er litt farlig? Anonymkode: f588a...8d0 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Har hørt at svelging kan bli fatalt. Anonymkode: f588a...8d0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt farlig? Anonymkode: f588a...8d0 Å spise avføring ja. Men det er ikke farlig i seg selv å ha fetisjen. Anonymkode: 967c8...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 16 timer siden, Ny medlem skrev: Det kan hende det er troll med det kan også veldig godt hende dette ikke er troll. Folk tenner faktisk på VELDIG mye rart. Avføring er faktisk en av dem, og noen mennesker tenner på dette, sånn er det bare. Jeg tenker det at han fortalte dette til deg er et godt tegn på at dere er trygge på hverandre! Men på den andre siden kan jeg veldig godt forstå at du ble veldig sjokkert, det hadde jeg også blitt. Tenker det er viktig å prøve å ikke være «æsj du er ekkel, bla bla bla» det vil bare gi skam. Men rett og slett si at du har ikke lyst til å ha med avføring inn i sexen dere har, men at du fortsatt er glad i han og alt det der. Det at han har avføring med når han onanerer får du ikke gjort så mye med, det er hans egen stund og han bestemmer over det. Det du må tenke over er om forholdet deres er verdt det. Elsker du han fortsatt? Kan du se om det blir bedre med tiden? Parterapi? Jeg tenker at hvis forholdet er sterkt nok så kommer dere over denne humpen, med uvanlig fetisj. Takk for fint svar❤ Det er jo akkurat dette, vi har vært sammen i mange år nå og har et stabilt og avslappet forhold. Jeg elsker han høyt og han er alltid snill og god mot meg. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, jeg klarer ikke tenke på noe annet nå og har en vond følelse siden jeg har begynt å føle han er ekkel som gjør dette. Men kanskje det er et godt tips å prate med noen om dette sammen. Bare det er en åpensinnet person som ikke dømmer. Anonymkode: 58850...c82 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at svelging kan bli fatalt. Anonymkode: f588a...8d0 Da har du nok hørt feil. Man blir normalt ikke syk av egen avføring. Det er veldig kvalmt uansett og dette er ikke et forsøk på å promotere eller normalisere det. Dette er stikk i strid med det "alle", inkludert helsepersonell tror de vet, men sånn er det altså. Man må være syk fra før for at tarmbakterier skal være farlige. Misforståelsen er at media ofte rapporterer om tarmbakterier e-coli i vann. E-coli er kun en indikator. Når det finnes e-coli finnes det kanskje også farlige bakterier. Det som gjør myten ekstra seiglivet er at det finnes farlige versjoner av E-coli i husdyr blant annet, men altså ikke i tarmen til en frisk person. Hvorfor hører man alltid at det viktig å vaske hendene etter dobesøk? Omgangssyke er EKSTREMT smittsomt. MYE mer smittsom enn korona, som i sin tur er mye mer smittsomt enn influensa. Hvis folk ikke vasket hendene etter dobesøk ville vi vært veldig mye syke alle sammen. For å runde av dette foredraget om spising av bæsj så har rimming blitt litt vanlig. Folk får i seg tarmbakterier hver bidige gang de gjør det, men blir ikke syke hver gang. Som et siste PS: Jeg sa ikke at man aldri blir syk av egen avføring. Man blir normalt ikke syk. Det finnes mange rare bakterier, og unntak fra alle regler. Anyways... God apetitt! Anonymkode: a6a5f...be0 1
Veslemøy22 Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 16 timer siden, Ny medlem skrev: Det at han har avføring med når han onanerer får du ikke gjort så mye med, det er hans egen stund og han bestemmer over det. Det du må tenke over er om forholdet deres er verdt det. Hun må også tenke over hvorvidt det er verdt å suge en som jevnlig onanerer med avføring x-) Jeg hadde ikke taklet det psykologiske aspektet ved dette... 6
Humle Brumle Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar❤ Det er jo akkurat dette, vi har vært sammen i mange år nå og har et stabilt og avslappet forhold. Jeg elsker han høyt og han er alltid snill og god mot meg. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette, jeg klarer ikke tenke på noe annet nå og har en vond følelse siden jeg har begynt å føle han er ekkel som gjør dette. Men kanskje det er et godt tips å prate med noen om dette sammen. Bare det er en åpensinnet person som ikke dømmer. Anonymkode: 58850...c82 Kanskje sexolog hadde vært riktig i dette tilfellet? De er vant til mange uvanlige fetisjer og dømmer helt sikkert ikke. En vanlig parterapeut er sikkert også god nok, men tenker sexolog er mer spesialisert i det dere sliter med, og det høres jo ikke ut som forholdet deres sliter generelt, men at akkurat dette ble veldig vanskelig, som jo er forstårlig. Jeg kan se for meg at du ikke klarer å tenke på noe annet nå, hadde reagert på samme måte. Jeg vil jo tro at dette vil blekne mer med tiden, og at du kommer over sjokket en gang. Det høres jo ut som dette var noe som kom opp nå nylig. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 Det hadde vært umulig å takle for meg. Ville ikke sagt æsj til han. Men hadde sagt at jeg dessverre ikke kan fortsette ett samliv nå som jeg vet det. Å bæsje er helt naturlig, men i en seksuell setting er det veldig turn off. Og nå som jeg vet han tenner på dette og runker med avføring, så er alle seksuelle følelser for vedkommende borte. Anonymkode: 2dc70...37a 1
Edie Skrevet 14. juni 2020 #13 Skrevet 14. juni 2020 Ryddet for avsporinger og brudd på seksualitetsrommets retningslinjer. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #14 Skrevet 14. juni 2020 På 12.6.2020 den 22.55, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg føler jeg er i en skikkelig kjedelig situasjon... For en måned siden hadde jeg en lang samtale med mannen min hvor det kom frem at han tenner på å få avføring smurt på penis. Samtalen startet med fantasier vi ikke har forsøkt enda og ente da med dette. Han hadde egentlig ikke lyst til å fortelle, men jeg sa jeg var åpen for det meste. Jeg trodde jeg var det, men med én gang han fortalte dette fikk jeg skikkelig sjokk. Han har ikke prøvd det med noen før, men har flere ganger runket med sin egen avføring i badekaret. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke lenger. Jeg skulle bare ønske jeg ikke visste dette, føler nå han er en helt annen og det har blitt vanskelig å ha sex. Hva hadde dere gjort? Jeg har ikke lyst til å skilles, men dette virker så stort og vanskelig nå... Anonymkode: 58850...c82 Å fy feier!!! Jeg tror nok han trenger profesjonell hjelp!!! Anonymkode: a20b9...14f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #15 Skrevet 14. juni 2020 17 timer siden, Veslemøy22 skrev: Hun må også tenke over hvorvidt det er verdt å suge en som jevnlig onanerer med avføring x-) Jeg hadde ikke taklet det psykologiske aspektet ved dette... Enig. Jeg hadde heller ikke taklet dette dessverre, da hadde jeg forbundet pikken hans med bæsj og hadde ikke klart å tenne på ham mer. Anonymkode: e6752...80f
Gjest MrTeddy29 Skrevet 14. juni 2020 #16 Skrevet 14. juni 2020 alle har sine egene fetisher, noen vil egentlig holde noen av fetishene sine hemmelige for noen kan sikkert være litt grove, akkuratt som mannen din som ikke ville si noe. Men du ba jo egentlig om det selv, siden du ville han skulle åpne seg fullstendign, blir veldig dumt og skille deg pågrunn av det. Som sagt, fetisher kommer og går, noen ganger kan man ha en fetish i 1 uke og så går man dritt lei den. Du trenger aldri og være med på fetishen, og du trenger aldri og se at han gjør det. Han er sikkert utroligt reinslig av seg når han er ferdig. Ikke døm folk pågrunn av det. Om forholdet har fungert så bra så lenge uten problemer, så synes eg du skal fortsette det forholdet avhenging av hvilket fetisher han har. Som sagt, du trenger aldri og se, eller vær til stede når han gjør det.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #17 Skrevet 14. juni 2020 5 minutter siden, darkrobin28 skrev: Som sagt, fetisher kommer og går, noen ganger kan man ha en fetish i 1 uke og så går man dritt lei den Nei. Fetisjer fungerer ikke slik. Anonymkode: 5275a...7ed
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #18 Skrevet 14. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Fetisjer fungerer ikke slik. Anonymkode: 5275a...7ed Jo det gjør det. anbefaller deg og gjøre litt research før du kommenterer Anonymkode: cbb31...614 1
Gjest Nala79 Skrevet 14. juni 2020 #19 Skrevet 14. juni 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å fy feier!!! Jeg tror nok han trenger profesjonell hjelp!!! Anonymkode: a20b9...14f Hva feiler det folk?! Profesjonell hjelp til en fetish som ikke engang er SÅ uvanlig?? Jeg vet om mange med den samme! Ikke at mennesker forteller om dette til Gudoghvermannsen, men faktisk like reelt allikevel. At mennesker ikke klarer å lese seg opp fatter jeg ikke. TS kan bare velge å la være, som alt annet hun ikke ønsker å være med på. Og kanskje lærte hun at i fremtiden spør man ikke om ting man ikke tåler et ærlig svar på. All honnør for mannen som turte å fortelle dette! Står respekt av det! Og nei.. man blir ikke syk av dette, så sant man ikke er syk fra før.. altså norovirus etc. Endret 14. juni 2020 av Nala79
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #20 Skrevet 14. juni 2020 Venter bare på at Sørlandsjenta skal skrive et innlegg om at hun elsker avføring og gjerne spiser den ... Anonymkode: 5275a...7ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå