AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Jeg syns dette er så vanskelig. Jeg og partner ønsker et bryllup med kun de nærmeste, altså de vi har jevnlig kontakt med. Ingen på min morside untatt onkel, mormor og morfar blir invitert da jeg ikke har hatt noe kontakt med de, heller ikke som barn. På farssida har jeg MYE kontakt med den ene grandtanta mi og hennes ene datter og familie. Dattera hennes møter jeg ukentlig og grandtanta mi reiste jeg alene til hver sommer gjennom hele oppveksten og er en av de jeg er mest glad i i dag. Disse har jeg selvfølgelig veldig lyst til å invitere. Jeg har ikke spesiell kontakt med sønnen og hans to barn og kone, og ønsker derfor ikke å invitere. I tillegg er det den siste grandtanta mi med mann og to barn som jeg har null kontakt med. Barna hennes vet jeg ikke en gang hvor bor, hva de jobber med og om de har kjæreste. Er det frekt å ikke invitere disse åtte menneskene? Jeg kjenner de nesten ikke, men føler jeg inviterer "alle unntatt en". Det føles også kjipt fordi partneren min kommer fra Tyskland og de eneste som kommer fra hans side er en bror, foreldre og to vennepar.. Anonymkode: ff05b...49c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Jeg tenker at du inviterer de du har lyst til, de du har kontakt med. Det er jo din og mannen sin dag og da ønsker man jo å ha de nærmeste rundt seg, de man virkelig ønsker i bryllupet sitt og har kontakt med. De som har en interesse av å se dere gift. Anonymkode: d00ef...da7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå