AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Jeg er ellers frisk og i midten av 30-årene. Har ikke rørt alkohol på mange måneder, røyker ikke og spiser sunt. Trener litt et par ganger i uka, men går tur hver dag. Har vært plaget med lavt jernlager, men tar jerntilskudd hver gang jeg har mensen. Sover ca 7 timer hver natt, 8 i helgene. I det siste har jeg vært så sliten og klarer nesten ingenting. Husarbeid er et ork, jobb er tungt, ungene krever mye og jeg vil helst bare ligge og ha det helt stille rundt meg. Klarer ikke hente meg inn, uansett hvor mye jeg prøver. Hva i alle dager kan jeg gjøre for å få tilbake gnisten? Bare tanken på å gå til legen gjør meg sliten... T Anonymkode: 5dc3a...f79
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Hvordan har du det på jobben og hjemme? Anonymkode: 56e3b...de8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Først ville jeg utelukket at det var noe galt med kroppen din. Få sjekket vitaminnivåer, både lav B12 og lav D-vitamin kan gjøre deg sliten, og spesielt D-vitaminmangel er veldig vanlig i Norge. Anonymkode: e0aa6...864
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Ts her. Jeg trives på jobb (og den er ikke så krevende at man blir utslitt av det). Men det blir jo godt med sommerferie, selvfølgelig. Hjemme går alt bra og jeg har, helt ærlig ingenting å klage på. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg er så utslitt. Blir helt ør av lyder og rot fra ungene, fra TV etc. Anonymkode: 5dc3a...f79
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Helt normalt i disse tider. Planetens frekvenser øker bare mer og mer og det påvirker oss på mange ulike måter. Å bli utmattet og sliten lett er en av dem. Vil anbefale å drikke mye vann og hvile mye, slappe av og nyte disse energiene, i stedet for å stresse og stritte i mot. Anonymkode: e854f...869 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå