AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 I mangel på bedre ord. Jeg synes det er så merkelig, da jeg gikk i "no contact" første gang, begynte han å stalke meg som bare det på sosiale medier. Det gjorde han i ca tre måneder, opptil 3 dager før jeg ga ham valget "Enten utforsker vi dette, eller ikke." Han var usikker, så jeg avsluttet. Han mente vi burde kunne snakkes når vi følte for det, det takket jeg pent nei til. Jeg har da nærere venner (det har nok ikke han). Jeg fjernet ham fra alt av sosiale medier, og ga klar beskjed om at vi ikke kan følge hverandre mer. Ser nå at han sjekker WhatsApp-statusene mine plutselig? Skjønner ikke hva han ønsker, føler det er barnslig å blokkere ham, men er vel siste utvei. Anonymkode: 56fcc...0c4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Etter å ha lest hundrevis av tråder her inne på KG, er jeg overbevist om at det er vanlig å stalke ekskjæresten sin. Både menn og kvinner gjør dette. Anonymkode: 6ca66...bf5 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Hvordan kan du se at han stalker deg egentlig? Anonymkode: 6f2a0...1c5
MissUniverse Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan du se at han stalker deg egentlig? Anonymkode: 6f2a0...1c5 Man kan se hvem som ser statusen, antar jeg? Det kan iallfall jeg på min WhatsApp. For å svare på spørsmålet, sært å fortsatt snoke når den andre indikerer klart at kontakt er uønsket. Endret 12. juni 2020 av MissUniverse
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Etter å ha lest hundrevis av tråder her inne på KG, er jeg overbevist om at det er vanlig å stalke ekskjæresten sin. Både menn og kvinner gjør dette. Anonymkode: 6ca66...bf5 Hva får man ut av DET da? Anonymkode: 56fcc...0c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå