AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Møtte en fyr på tinder noen ganger og likte han kjempegodt! Så var vi sammen nesten en hel helg og det var bare helt fantastisk og i alt han sa og gjorde virket som han var veldig interessert tilbake. Men så blir jeg plutselig omtrent ghostet,ikke åpner han snapper på flere timer for så igjen bruke flere timer på å svare kort. Jeg skjønner jo at det ikke var så spesielt for han lell og at jeg blir avvist så det synger etter,fy faen så jævlig vondt det gjør! Skal aldri utsette meg selv for dette igjen! Hvordan få den tosken ut av hodet?! Har bare lyst til å grine for endelig traff jeg en jeg falt skikkelig for 🥺 Anonymkode: 5088b...0c9 4
GrønnNellik68 Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Mann uten ryggrad.... igjen..... må bare lete til du finner en...hvis det er mulig jeg vet sannelig ikke lengre... eller jeg har egentlig ingen gode råd for hvordan oppdage disse drittsekkene før det er for sent...de eier i hvertfall ikke folkeskikk. 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, Bente1234 skrev: Mann uten ryggrad.... igjen..... må bare lete til du finner en...hvis det er mulig jeg vet sannelig ikke lengre... eller jeg har egentlig ingen gode råd for hvordan oppdage disse drittsekkene før det er for sent...de eier i hvertfall ikke folkeskikk. Du kan så si.. Hadde aldri trodd dette om denne mannen,men så feil kan man ta! Man skal jaggu oppleve noen smeller! Tatt meg noen øl,hjelper litt om ikke annet 😅 nå gjelder det bare å unngå å ydmyke seg selv med å sende melding 🙄😅 Ts Anonymkode: 5088b...0c9 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan så si.. Hadde aldri trodd dette om denne mannen,men så feil kan man ta! Man skal jaggu oppleve noen smeller! Tatt meg noen øl,hjelper litt om ikke annet 😅 nå gjelder det bare å unngå å ydmyke seg selv med å sende melding 🙄😅 Ts Anonymkode: 5088b...0c9 Kjenner meg igjen..har ydmyket meg selv mange ganger før jeg fant ut at det ikke nyttet..ha ha ha... skål..ta deg en øl du... he he he...får håpe karma slår tilbake til slike drittsekker. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Kjenner meg også igjen. Var helt jævlig, trodde jeg endelig hadde funnet en fantastisk mann, men så ble jeg så å si ghostet. Det gikk heldigvis over, og nå tenker jeg nesten ikke på han i det hele tatt. Verken savner eller lengter etter han. Anonymkode: 66a82...bd3 5
GrønnNellik68 Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Jeg føler meg verdiløs hver gang det der skjer at jeg er ikke verd å behandle med respekt. Den er og vond å svelge at man ikje betydde noe som de gjorde for deg. Kunne aldri ha gjort det der til mann jeg hadde kjent en stund da hadde jeg sagt i fra at jeg ikke vil mer. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 jeg kjenner meg igjen i det! ble så betatt fra første møtet.Trodde vi fikk utrolig bra kjemi, og han virket kjeme interessert...Vi lo i fyre , kysset på den første daten. Han foreslo å møtes neste dag. Så sluttet han å svare på meldinger. Det gjorde kjempe vond , men bare flere uker. Da han kom med unnskyldninger om et par uker, mistet jeg allerede interesse og bare blokkerte ham .Veldig fornøyd at jeg ikke tillot ham å gi meg mer smerte. Nå har jeg møtt en annen , ikke helt dust men som ligger på grense med det. Trodde jeg hadde møtt drømmemann. Han lettet etter seriøst forhold. Så havnet jeg i så kalte textationship, med 4 møter på 3 måneder. Da jeg sa i fra at jeg ikke klarer mer å drive med det,sa han at han ikke klar til forhold akkurat nå. Herre Gud, bare bortkastet tid. Anonymkode: ed8e1...e6c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 Kjipt at dette ikke overrasker lenger. Det er som om alle menn følger en spesiell bok med teite regler de må følge alle sammen for å få creds hos kameratene sine. The douche rules eller noe. Anonymkode: 91d4f...aba 1
Cinnamondiva Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 Vel, som sagt. Mannfolk er ikke noe snille. Bedre å passe seg ekstra for de. Er mange luringer der ute. Kun noen få som faktisk er snille. Bedre å leve i sølibat og kose seg med en dildo i ny og ne og se Ann om den store kjærligheten kommer enn å ha sex med drittsekker. Og alldeles ikke på første date. Nei kvinner knip igjen musa😇 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 Fascinerende hvordan alle menn dras over en kam..... svært mange menn aner ikke hvordan de skal bli kjent med en jente... er gutten jævlig god på det der så skyldtes det erfaring å den kommer gjerne via øvelse. prøv å sjekk opp en kar fremfor å la han sjekke deg så slipper du mye mulig det der. Og da snakker jeg ikke om å prøve seg på han som allerede har gamet i orden. Anonymkode: 7eb36...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 9 timer siden, Bente1234 skrev: Mann uten ryggrad.... igjen..... må bare lete til du finner en...hvis det er mulig jeg vet sannelig ikke lengre... eller jeg har egentlig ingen gode råd for hvordan oppdage disse drittsekkene før det er for sent...de eier i hvertfall ikke folkeskikk. Så sant. Null integritet. Anonymkode: 32913...7e1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #13 Skrevet 13. juni 2020 9 hours ago, Bente1234 said: Mann uten ryggrad.... igjen..... må bare lete til du finner en...hvis det er mulig jeg vet sannelig ikke lengre... eller jeg har egentlig ingen gode råd for hvordan oppdage disse drittsekkene før det er for sent...de eier i hvertfall ikke folkeskikk. Så en mann er uten ryggrad når de ikke er interessert? Insol spotted. Anonymkode: 9fda5...777
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #14 Skrevet 13. juni 2020 2 timer siden, Cinnamondiva skrev: Vel, som sagt. Mannfolk er ikke noe snille. Bedre å passe seg ekstra for de. Er mange luringer der ute. Kun noen få som faktisk er snille. Bedre å leve i sølibat og kose seg med en dildo i ny og ne og se Ann om den store kjærligheten kommer enn å ha sex med drittsekker. Og alldeles ikke på første date. Nei kvinner knip igjen musa😇 Helt riktig. For mange er det bare å komme i buksa på deg, og etterpå mister de interessen. Er de derimot virkelig interesserte, tåler de å vente. Anonymkode: 32913...7e1 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #15 Skrevet 13. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så en mann er uten ryggrad når de ikke er interessert? Insol spotted. Anonymkode: 9fda5...777 Nei da misforsto du meg eller jeg skrev uklart..en mann uten ryggrad er en som avtaler å møtes for så og aldri dukke oppe eller sende en melding på at de ikke kommer...de er uten ryggrad. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #16 Skrevet 13. juni 2020 Kan vi lage en slags tråd der vi advarer mot hvem man ikke bør date fra tinder? Uten å bryte reglene ved å avsløre identiteten dems helt? Bare tipse nok til at man skjønner hvem man bør holde seg unna? Kanskje vi sparer oss for noen kjipe situasjoner? Anonymkode: c7352...ebd 7
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #17 Skrevet 13. juni 2020 I denne tråden er mannen uten ryggrad ved å forlede den andre til å tro de er interessert. En må vel gå ut fra at menn eller damer som skriver over tid har en viss interesse i den andre ... at man mister interessen kan skje men da går det jo an å si det da. Hvis man tenker litt på andre så blir det enklere for dem å komme seg videre enn å bli sittende igjen som ett ? Og lure på hva skjedde?
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #18 Skrevet 13. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vi lage en slags tråd der vi advarer mot hvem man ikke bør date fra tinder? Uten å bryte reglene ved å avsløre identiteten dems helt? Bare tipse nok til at man skjønner hvem man bør holde seg unna? Kanskje vi sparer oss for noen kjipe situasjoner? Anonymkode: c7352...ebd Ja det hadde vært perfekt... enklere å manøvrere i jungelen
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #19 Skrevet 13. juni 2020 Det er mye narsissister, borderlines og psykopater på nettdating, spesielt Tinder. I disse tider / spersielt om sommeren er de eksta ivrige på å få sypply, det er livkraften deres og en del er ute etter lette løsninger. Ghosting er en metode mange av de bruker, gir de ekstra kick. I begynnelsen er de gjerne "fantastiske" men det er bare et skuespill. Les dere opp på disse forstyrrelsene, husk det er et spekter så det vil variere hvor psyke de er. men de har fellestrekk. Dere finner mye informajon på youtube og blogg psykopati og kjærlighet. Anonymkode: 37955...545
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #20 Skrevet 13. juni 2020 Uff. Prøve å glemme ham,gjør ting som gir deg glede. Ikke la ham vinne med å la selvtilliten din knuses. Vet det ikke er lett,men ikke la ham vinne. Jeg har opplevd dette selv en gang for mange år siden,men nå er jeg sammen med en flott mann. De finnes ❤️ Anonymkode: c5eb3...823 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå