Gå til innhold

Hvor mye koster veggedyr?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er noen fra et skadedyrfirma på jobb hos naboen hvor det er påvist veggedyr. Vi deler veranda og håper ikke at noen av dyrene tenker å ta en roadtrip til meg☹️
Hvor mye koster sånt? Har utleier (firma) forsikring som dekker det?
 

Endret av Pipaluk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Superstjerne
2 minutter siden, Pipaluk skrev:

Jeg ser at det er noen fra et skadedyrfirma på jobb hos naboen hvor det er påvist veggedyr. Vi deler veranda og håper ikke at noen av dyrene tenker å ta en roadtrip til meg☹️
Hvor mye koster sånt? Har utleier (firma) forsikring på sånt? 
 

Utleier som står får utgiftene 😊
dem burde ha forsikring på dette

Endret av Superstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superstjerne skrev:

Utleier som står får utgiftene 😊
dem burde ha forsikring på dette

Jeg leser at det nesten ikke er forsikring på sånt. Bare utvidet forsikring dekker det. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superstjerne
42 minutter siden, Pipaluk skrev:

Jeg leser at det nesten ikke er forsikring på sånt. Bare utvidet forsikring dekker det. 
 

 

Dette er ikke noe du trenger å bekymre deg over, ta en tlf til utleier og forklar situasjon naboen sliter med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Veggdyrene i seg selv er gratis 

Njaa, de krever jo sitt de også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veggdyr er helt gratis. De fleste betaler mye for å bli kvitt dem... 

Fra spøk til alvor. Ring huseier med en gang og drøft. Han bør ha en forsikring for dette. 

Jeg hadde forøvrig et vennepar som fikk Veggdyr. De smittet fra naboleiligheten. Da stod naboen deres for utgiftene til skadedyrfirma. Jeg er usikker på om det var fordi de måtte eller fordi de følte at det var deres feil. 

Regningen kom på ca 35 000 for 40 kvadrat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, altflyter skrev:

Veggdyr er helt gratis. De fleste betaler mye for å bli kvitt dem... 

Fra spøk til alvor. Ring huseier med en gang og drøft. Han bør ha en forsikring for dette. 

Jeg hadde forøvrig et vennepar som fikk Veggdyr. De smittet fra naboleiligheten. Da stod naboen deres for utgiftene til skadedyrfirma. Jeg er usikker på om det var fordi de måtte eller fordi de følte at det var deres feil. 

Regningen kom på ca 35 000 for 40 kvadrat. 

Må ha vært fordi de følte at det var riktig. Kan ikke tenke meg at det er hovedregelen. Jeg hadde maur en gang i rekkehus. Skulle jeg betalt for naboens skadedyrfirma om maurene bestemte seg for å vandre inn til naboen? 

Hvordan kunne de vite at veggdyrene kom fra naboen og ikke omvendt?

Anonymkode: 69009...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, altflyter skrev:

Veggdyr er helt gratis. De fleste betaler mye for å bli kvitt dem... 

Fra spøk til alvor. Ring huseier med en gang og drøft. Han bør ha en forsikring for dette. 

Jeg hadde forøvrig et vennepar som fikk Veggdyr. De smittet fra naboleiligheten. Da stod naboen deres for utgiftene til skadedyrfirma. Jeg er usikker på om det var fordi de måtte eller fordi de følte at det var deres feil. 

Regningen kom på ca 35 000 for 40 kvadrat. 

Hvor nærme var leilighetene? Jeg har sjekket under min seng og madrass,har heldigvis ikke funnet noe veggdyr. Vi deler veranda med to meters avstand. Håper ikke dyrene går så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ha vært fordi de følte at det var riktig. Kan ikke tenke meg at det er hovedregelen. Jeg hadde maur en gang i rekkehus. Skulle jeg betalt for naboens skadedyrfirma om maurene bestemte seg for å vandre inn til naboen? 

Hvordan kunne de vite at veggdyrene kom fra naboen og ikke omvendt?

Anonymkode: 69009...bc2

Hvis man kjøper en brukt sofa eller andre gamle møbler så har man jo en god del ansvar.  Eller plasserer kofferten sin, som har vært i tropiske strøk, i leiligheten. Men utenom det så...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pipaluk skrev:

Hvor nærme var leilighetene? Jeg har sjekket under min seng og madrass,har heldigvis ikke funnet noe veggdyr. Vi deler veranda med to meters avstand. Håper ikke dyrene går så langt. 

De var vegg i vegg i samme etasje i en blokkleilighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ha vært fordi de følte at det var riktig. Kan ikke tenke meg at det er hovedregelen. Jeg hadde maur en gang i rekkehus. Skulle jeg betalt for naboens skadedyrfirma om maurene bestemte seg for å vandre inn til naboen? 

Hvordan kunne de vite at veggdyrene kom fra naboen og ikke omvendt?

Anonymkode: 69009...bc2

I dette tilfellet var det visst fordi de ikke hadde meldt ifra til borettslaget om at de hadde veggdyr. De hadde behandlet sin leilighet uten å fortelle noe. Så spredte det seg og noen uker senere fikk naboene det. Spredning kunne vært forhindret om de hadde varslet borettslaget slik at de omkringliggende leilighetene ble behandlet samtidig. Tror det var noe der.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...