Gå til innhold

Tannlegen bytter i kopper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så koppen lå der når jeg kom. Når jeg skulle gå så ble jeg stående å snakke med tannlegen mens asistenten vasket. Hun vasket koppen min veldig nøye, får så å tørke den av, og satte den så på plassen der den sto når jeg kom. Så kan være jeg tar feil, men synes det var veldig ubehagelig. 

Ts

Anonymkode: c929a...c36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så koppen lå der når jeg kom. Når jeg skulle gå så ble jeg stående å snakke med tannlegen mens asistenten vasket. Hun vasket koppen min veldig nøye, får så å tørke den av, og satte den så på plassen der den sto når jeg kom. Så kan være jeg tar feil, men synes det var veldig ubehagelig. 

Ts

Det har de faktisk ikke lov til uavhengig av korona.

Anonymkode: d0933...908

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

For hånd, ikke en gang i maskin? Det er selvsagt ikke ok. Har faktisk litt vanskelig for å tro på det. Dårlig hygiene kan gi problemer med helsetilsynet, for tannlegen og sekretæren (hvis autorisert). 

• Liker 1
  • Opprett ny...