AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #21 Skrevet 13. juni 2020 Jeg så koppen lå der når jeg kom. Når jeg skulle gå så ble jeg stående å snakke med tannlegen mens asistenten vasket. Hun vasket koppen min veldig nøye, får så å tørke den av, og satte den så på plassen der den sto når jeg kom. Så kan være jeg tar feil, men synes det var veldig ubehagelig. Ts Anonymkode: c929a...c36
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #22 Skrevet 13. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så koppen lå der når jeg kom. Når jeg skulle gå så ble jeg stående å snakke med tannlegen mens asistenten vasket. Hun vasket koppen min veldig nøye, får så å tørke den av, og satte den så på plassen der den sto når jeg kom. Så kan være jeg tar feil, men synes det var veldig ubehagelig. Ts Anonymkode: c929a...c36 Det har de faktisk ikke lov til uavhengig av korona. Anonymkode: d0933...908 1
solmåneogstjerner Skrevet 14. juni 2020 #23 Skrevet 14. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så koppen lå der når jeg kom. Når jeg skulle gå så ble jeg stående å snakke med tannlegen mens asistenten vasket. Hun vasket koppen min veldig nøye, får så å tørke den av, og satte den så på plassen der den sto når jeg kom. Så kan være jeg tar feil, men synes det var veldig ubehagelig. Ts Anonymkode: c929a...c36 For hånd, ikke en gang i maskin? Det er selvsagt ikke ok. Har faktisk litt vanskelig for å tro på det. Dårlig hygiene kan gi problemer med helsetilsynet, for tannlegen og sekretæren (hvis autorisert). 1
Anbefalte innlegg