Gå til innhold

Overnatting og kleinhet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere medsøstre dette ved overnatting hos date? Jeg er livredd å gå på do med date i hus. Nå skal jeg sove over. Er det noe tips til uerfarne? Vi skal drikke litt så er livredd hangover neste dag der jeg må sitte på do hele dagen. Dette gjør meg så nervøs. Er jo så kleint.

Anonymkode: 53fe0...fec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare gå på do. Er jo ikke noe annet å gjøre.

Anonymkode: 82ba0...18b

• Liker 1
Skrevet

Selv kongen går på do tenkte jeg når jeg var ung og i din situasjon. Det er helt naturlig og normalt, at det som går inn i kroppen må ut igjen.
Det med alkohol hadde vært min bekymring, så jeg hadde bare tatt litt alkohol. Går an å kose seg med en øl, ett glass vin eller en av ett eller annet. Jeg vet jeg blir dårlig av 2 små glass vin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil drikke lite ja. Huff det er så pinlig dette.

Skrevet

Er det noen bensinstasjon i nærheten?

Så kan du gå drite der 👍🏼🙂

Skrevet

Virkelig? Gå på do er helt naturlig. Om daten ikke aksepterer at du oppfører deg som et menneske er det like greit å finne ut av det nå. Først som sist. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja vet jeg er spesiell.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å låse meg inne på badet lenge for å dusje og ordne meg. Går på do også da. 

Anonymkode: 4f3e2...ac7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke hva som er kleint med å gå på do? Lager du veldig høye lyder? :fnise:

Anonymkode: 78206...d1a

Skrevet

Vel å drikke er ikke så lurt. Bedre å holde seg mer avholds uansett. Kanskje ett glass vin men thats it

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det 😊veit det er kleint, jeg var åså sånn. Kjøp en glade spray, eller ta en dusj etterpå så forsvinner mye av lukta. 

Anonymkode: 3a092...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...